VeeDub Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by sInnzYk Vet jeg har hatt denne golfen oppe før! fikk ikke så mange forslag da, så jeg prøver igjen. Vil ha forslag til store og små endringer, som ikke koster skjorta. Ikke så lenge siden jeg så den på parkeringsplassen ved Statoil på Skarnes mens jeg tanka :) Bytt baklyktene, crystal red\white er fint. Så ville jeg spart litt penger, fått tak i krystal klare runde lykter med en emblemfri grill, (evt. sota jetta lykter med emblemfri grill?) så spar litt til å kjøp krystal klare blinklys til fangeren, så kjøper du noen hvite til skjermene :) så prøver du å selge felgene, spare en god del å prøve å å få deg noen (brukte) 16x9 :) Legge ned viskeren på en av sidene? En smaks sak, jeg liker den på siden Ellers, som sagt.. lakkere listene.. ville også satt på orginale speil.. men det er meg :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 ja, stemmer nok at du så den på skarnes! Skal bestille nye lykter snarest :D også har jeg tenkt å bestille baklukespoiler! så skal jeg ha svart stripe på framruta. Det blir det første som kommer! Men det skal bli mer etterhvert! Tror jeg lar viskeren stå som den står jeg :P heh.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by sInnzYk Vet jeg har hatt denne golfen oppe før! fikk ikke så mange forslag da, så jeg prøver igjen. Vil ha forslag til store og små endringer, som ikke koster skjorta. 1. Skaff deg en emblem fri grill og evt. mekk til noe badlook! (Synes du skal beholde fronten, runde lykter er det alt for mange som har og er lissom ikke noe spess.) Ellers om ikke alt står for pengesummen ville jeg ha gått for en Rallye Front! 2. Fjerne listene langs sida, lakkere speilene og resten av fangeren bak og framme samt hjulbue listene, synes det er mye finere look når alt er lakka :) 3. Chrystal Clear Baklykter, hvite sideblinkere, hvite/clear front blinkere 4. Diverse styling: bakluke spoiler, audi look eller kina dørhåndtak, Mattig frontspoiler, downforcer ... Stå på videre! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Crystal lykter kommer! noen som veit hvor jeg får tak emblemfri grill til jetta front? tror jeg beholder listene, veit det ser penere uten.. Skal også kjøpe meg baklukespoiler etterhvert.. bare et problem, cash :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by sInnzYk Crystal lykter kommer! noen som veit hvor jeg får tak emblemfri grill til jetta front? tror jeg beholder listene, veit det ser penere uten.. Skal også kjøpe meg baklukespoiler etterhvert.. bare et problem, cash :D har ikke autospar.no den grillen.....synes jeg husker å sett den der en gang! ta å kjøp deg en flaske med autoglym bumbercare å gnu på de listene dine da! evt. se på alle tipsa på den tråden om plastikk fornying! ;) Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 hmm, kan ikke huske å ha sett den på autospar.. hvis den er der, gi meg link!!! :) jada, lista skal jeg gjøre noe med :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 fant jeg ja, ekstriør-->sportsgriller-->jetta-->gril uten emblem Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 hehe.. okei.. takker:D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Jeg ville ha montert en Golf front med emblemfri grill og klarglass lykter. Så montert Crystal Clear lykter og fått på noe shine på de sorte listene. Lagt ned viskeren og fått lakka solskjermene svart og til slutt revet ned den klava med wunderbaums. Just my 2 øre. Så ut som en pen bil :) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 baklukespoiler? tjaaa.. ikke kjøp no massiv racelook-megaspoiler i tilfelle, bare en liten søt en;) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Modmach1 revet ned den klava med wunderbaums. kiddie kiddie kiddie Og ja, evt. emblemfri golf-front (runde 2-lykters) eller Rallyefront. Mindre felger og mer senk, fikse listene på døra bl.a. Den ene så litt grå ut :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 jada, lista er det ikke lenge til jeg skal fikse :P hehe.. skal kjøpe baklukespoileren dem har på autospar.no ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Nå har jeg bestilt disse lyktene: http://www.autospar.no/znet_lykter_19145002.htm og baklukespoiler på autospar! nye bilder kommer så fort jeg får de nye delene Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg