Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet

GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

Originally posted by Orph

Nå er det en kjennsgjerning at kjøreegenskapene til golf faktisk ble dårligere etterhvert som de nyere modellene kom...

Hvis det er en skikkelig svingete vei er det ikke sikkert du har så stor fordel med hestene dine som du kanskje tror ;)

Hva er 0-100 tiden og vekten på coupeen din ? Mye stress å smelle en s2 motor i den ? Mye som skal til for å få dette godkjent ?

vært med på at en golf3 glapp veldig enkelt i en lite svingete vei av grus skjønner du :)

0-100 på min er 8,4 sek med orginal motor.

Man må konvertere til 5 bolter for å få motoren godkjent i bilen min, er samme understell og bremser som det sitt på s2 på 20v quattron.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv på originalunderstellet og 15" vinterhjul så sitter min som nagla fast i svinger...

Med coilovers og bra dekk kan jeg bare forestille meg veigrepet :eek:

ser ikke bort ifra det, kan egentlig ikke si noe om det for jeg veit ingen ting om det :D

men hva skjer når en usenka golf kommer i en sving ? snakker vi velt eller ??:D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv på originalunderstellet og 15" vinterhjul så sitter min som nagla fast i svinger...

Med coilovers og bra dekk kan jeg bare forestille meg veigrepet :eek:

Har ikke hatt den så mange dagene - men har heller ikke greid å få min syncro med coilovers til å slippe .. bare til å mate litt mer på så setter den seg når du kjenner den er nervøs...

Men alt har en grense da ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er det noen her som har vært borti problemet med at bilen ikke "tåler" gassen, den på en måte sovner litt fra tomgang og oppover til 15-1600 omdreininger. Pluss at den skyter i eksosen når gassen slippes. Systemtrykket er sjekket slik at feil på pumpene er eliminert. Tenningstidspunktet er riktig..

Noen som vet hva dette skyldes eller som har samme problem?

Mvh Lene!

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider