Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

Originally posted by acoupe

sjekk at alle vakumslanger er 100% tette, spesielt ved slange klemmene er. Hvis slangene er gamle kan dem har blitt klemt sunn, så den tar inn falsk luft.

 

Fått roy til å sjekke det...var ikke det som var problemet!

 

Andre som har aning på hva det kan være?

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mandel

bra..

en her på bilforumet som selger just. senkesett til golf2 for 5500.-

så vet du det

Er også en annen her på forumet som selger 80mm senkesett til 1500,-(Altså meg):D

Bra stand, og her montert på den gamle delebilen...

DSC01232.jpg

Lavt nok etter min mening:)

Orginally posted by Acoupe

Bilder !

Legger ut noen bilder for snuppa mi jeg !

Hva med: Legger ut noen bilder av snuppa mi jeg !

heheaneglsmili

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Kjøp senkesett istedenfor anlegg.

Anlegg er jo siste prioritet som kjøpes av penger man har til overs pluss penger man sparer opp.

 

Mine 2 øre.

 

Er jo sant det men:)....nå er det slik at jeg har anlegg,kjøpte det i sommerferien så det eneste jeg må kjøpe er materialer å bygge med....men jeg hadde ikke hatt råd med senkesett uansett, så derfor bruker jeg heller litt av det vesle jeg har med penger på materiale til anlegget....

 

men det neste jeg koster på bilen blir enten senkesett eller 90 fangere....:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Aha, da forstår jeg. :)

Jeg ville gått for senkesett. Bilen ser jo forsåvidt grei ut med små fangere. Det som ser teit ut er at den er SKIKKELIG høy, enten den har 90 fangere eller ikke. :)

 

Ja jeg kommer nok til å investere i senkesett før 90 fangere...håper det blir begge deler snart...hater at den er så høy pluss at jeg liker ikke gti fronten...huff....:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg grillist,får snart den emblemfrie grillen også så får jeg se om det kanskje blir 90 fangere snart også...får litt stor lønning om 2 uker...hehe....:D

Tror nok jeg venter med senking til snøen er borte jeg,da har jeg forhåpentligvis fått spart opp litt penger også!:D

 

Bilen min får jeg forhåpentligvis igjen til helga,gleder meg til det..har ikke sett bilen på over 1 mnd nå...:(

Må bare ta en forstillingskontroll også må vi justere ventilene...

og når det er gjort så begynner det med bygging av anlegg,har kjøpt inn alt unntatt noe å trekke det med...

noen som har noe forslag til hva som er fint og ikke så dyrt å trekke med?

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir bra vettu ;) har sendt inn min på skolen ( ja, jeg er bare en drittunge som går på vk1 biloppretting) og skal bytte hjulbuer og rette bulker og sånt, style den opp litt, og hellakkere den til slutt, i originalfargen, som er den tøffeste ( jeg har samme farge som deg ;) )

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henning_dt85

det blir bra vettu ;) har sendt inn min på skolen ( ja, jeg er bare en drittunge som går på vk1 biloppretting) og skal bytte hjulbuer og rette bulker og sånt, style den opp litt, og hellakkere den til slutt, i originalfargen, som er den tøffeste ( jeg har samme farge som deg ;) )

 

Jeg skal få en som går på mekk til å ta forstillingskontrollen og justere ventilene,håper det blir bra...hehe...

Tøft...hva slags styling skal du ha da?

Liker egentlig ikke den jadegrønn fargen så godt jeg men...har ikke råd til å omlakkere...hehe

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sam

Håper dere lager en liten guide på hvordan man setter inn servo i golf 2 :)

 

Har fått Roy (han som fikset servoen) til å lage en liten guide på montering av servoen....si ifra hvis noen vil ha den så kan jeg sende den over på mail eller noe...

Guiden kommer opp på hjemmesida mi når jeg har fått laget det en gang..:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTI_Biatch

 

Har fått Roy (han som fikset servoen) til å lage en liten guide på montering av servoen....si ifra hvis noen vil ha den så kan jeg sende den over på mail eller noe...

Guiden kommer opp på hjemmesida mi når jeg har fått laget det en gang..:D

 

Innboksen din er full, men du kan sende til eskil.kvalnes@gmail.com om du vil. På forhånd takk.

Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07

Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sam

 

Innboksen din er full, men du kan sende til eskil.kvalnes@gmail.com om du vil. På forhånd takk.

 

innboksen er da tømt!

Jeg har ikke fått guiden enda,han må brenne den til meg først,fila var så jævlig stor...

men jeg kan ta og sende den over at deg når jeg har fått den,får den enten i morgen eller på lørdag!:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår