Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet

GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

Originally posted by GTI_Biatch

innboksen er da tømt!

Jeg har ikke fått guiden enda,han må brenne den til meg først,fila var så jævlig stor...

men jeg kan ta og sende den over at deg når jeg har fått den,får den enten i morgen eller på lørdag!:D

Full av bilder, da? :D Høres bra ut!

Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07

Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal få en som går på mekk til å ta forstillingskontrollen og justere ventilene,håper det blir bra...hehe...

Tøft...hva slags styling skal du ha da?

Liker egentlig ikke den jadegrønn fargen så godt jeg men...har ikke råd til å omlakkere...hehe

deler bare bilen med søstra da, så jeg gidder ikke å bruke så mye styling på den ( blil litt mere på mk1en), men skal få den strøken, og bruke røde/hvite autospar lykter, emblemfri grill ( dette har jeg faktisk laget selv, ved hjelp av en transportergrill :D), øyelokk ( den lista på grillen) og kanskje senking ( har ikke råd til å skifte demperbeina,så skal bare senke 40mm). skal bruke ca. 3000 på karosseri og senkesett, da hele høyre bakskjerm måtte byttes ( den er litt forsømt med vask og polering stakkar....).

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henning_dt85

deler bare bilen med søstra da, så jeg gidder ikke å bruke så mye styling på den ( blil litt mere på mk1en), men skal få den strøken, og bruke røde/hvite autospar lykter, emblemfri grill ( dette har jeg faktisk laget selv, ved hjelp av en transportergrill :D), øyelokk ( den lista på grillen) og kanskje senking ( har ikke råd til å skifte demperbeina,så skal bare senke 40mm). skal bruke ca. 3000 på karosseri og senkesett, da hele høyre bakskjerm måtte byttes ( den er litt forsømt med vask og polering stakkar....).

kjett og dele bilen da, best at bruttern kjøper egen bil ass..han får ikke røre bilen min i hvertfall!hehe..slike baklykter skal jeg også ha...finest de synes jeg!:D

men det høres bra ut detta..:)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så fikk jeg endelig sett igjen grombilen min...og det var et gledelig syn...

Roy hadde fikset med en overraskelse til meg som jeg har ventet veldig leeenge på,og i dag så jeg hva det var!:D

Han har lakket diverse ting i motorrommet og fått laget bokstaver og volkswagen logo'n...han har skrivd golf gti 8 v på batteri dekselet...også hadde han fått laget til slik at det står "sponset av pappa" på skrått i bakruta..hehe....jeg skal legge ut bilder av det når jeg får tatt bilder!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått cd'n...har prøvd å sende den over på mail men det funker ikke....hmm...ogsen får jeg lagt den ut her?

Upload den til en server og legg igjen linken her. Om du har Telenor så kan du bruke home.online.no

Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07

Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sam

Upload den til en server og legg igjen linken her. Om du har Telenor så kan du bruke home.online.no

hmm...jeg prøvde å legge den ut på photobukcet men det funket ikke....jeg skal høre med noen som kan dette og få dem til å hjelpe meg jeg....jeg kan absolutt ingenting og data....du skal få giuden snart,forhåpentligvis!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider