Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by GTI_Biatch

 

Det er de som står på bilen ja...og nei de er ikke fete...men bedre enn stålfelger..hehe...:D

Og mandel..90 fanger foran får jeg denne uka mest sannsynlig!:D

 

Ta av grillspoileren og behold de små fangerene! Det er mye kulere:)

- '90 Audi 90 Quattro

x '87 VW Jetta GL

x '86 VW Golf GTi

x '90 VW Jetta CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Dem som styler gammel golf2 nå setter jo på 90 fangere... ikke akkurat unormalt med 90 fangere på golf2.. gjør noe som ikke alle andre har nå Lene... hvis du tør? ;)

 

ja, kjøre på. Senk nå og pheite hjul så blir det bra. Selv beholder jeg mine 90'fangere, for de ble med på kjøpet fra fabrikken...

Noen må gjøre noe nytt snart ja. ..

90'fangere, senk, emblemfrigrill, lykteliste og ok felger begynner jeg å bli lei av... Skal egentlig ikke si noe selv...(men har tro på at min kjære skal se bedre ut til våren...)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...har nå sittet og studert fronten på bilen min leeenge nå etter at dere har sagt at jeg skal beholde de små fangerne...og nå har jeg blitt veldig usikker på hva jeg vil ha...vil ikke ha noe alle andre har eller liksom...vil ikke ha rs front i hvertfall...hmm....noen som har noe forslag på hva slags anna front som hadde vært tøft?:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig mye bedre ut når du får senka da, din er jo skyhøy nå, da ser det ikke særlig pent ut med den fronten. Andre alternative fronter er jo Jetta,Rallye,RS og da er min mening at det er kun Rallye som faktisk er tøft på en mk2. Gjør det du selv liker, poenget er vel at du blir fornøyd selv, men kjører du 90'fangerstilen er ikke bilen din et klenodium for å si det slik....

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

Ser veldig mye bedre ut når du får senka da, din er jo skyhøy nå, da ser det ikke særlig pent ut med den fronten. Andre alternative fronter er jo Jetta,Rallye,RS og da er min mening at det er kun Rallye som faktisk er tøft på en mk2. Gjør det du selv liker, poenget er vel at du blir fornøyd selv, men kjører du 90'fangerstilen er ikke bilen din et klenodium for å si det slik....

 

Ja jeg har et 60 mm senkesett på hånda nå så jeg tror jeg kommer til å kjøpe det,men setter det nok ikke på før snøen er borte tror jeg...første vinteren jeg kjører og da er det greit at bilen er litt høy...hehe....Jeg er ikke fan av jetta eller rs fronten så de blir det ikke,men rallye fronten liker jeg..men den er så JÆVLIG dyr...Men jeg har bestemt meg for å beholde den fronten jeg har nå og sette på tåkelys og litt diverse så får jeg se om jeg heller skifter til en annen front litt sinere...

Skal forresten hente igjen bilen min etter at den har vært borte for meg leeenge,så jeg får se om jeg får lånt kameraet til brodern så jeg får knipset litt flere bilder!:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTI_Biatch

 

Ja jeg har et 60 mm senkesett på hånda nå så jeg tror jeg kommer til å kjøpe det,men setter det nok ikke på før snøen er borte tror jeg...første vinteren jeg kjører og da er det greit at bilen er litt høy...hehe....Jeg er ikke fan av jetta eller rs fronten så de blir det ikke,men rallye fronten liker jeg..men den er så JÆVLIG dyr...Men jeg har bestemt meg for å beholde den fronten jeg har nå og sette på tåkelys og litt diverse så får jeg se om jeg heller skifter til en annen front litt sinere...

Skal forresten hente igjen bilen min etter at den har vært borte for meg leeenge,så jeg får se om jeg får lånt kameraet til brodern så jeg får knipset litt flere bilder!:D

 

Vent med senking ja, bilen min er ganske så lav nå, og det er rett og slett et helvette etter all snøen kom!!!Devil (tror jeg kan starte som plog snart...)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår