Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er bilen endelig ferdig...fått montert servo og fått justert tenninga,var visst det som var problemet!!

Hadde "jomfru" turen med servoen i dag,fy flate..det var helt utrolig digg...var en helt anna bil og kjøre...så fryktelig lett på rattet!

Så imra så skal jeg montere frontsettet og prøve å fikse noen nye bilder,kanskje også vaske den...den trenger en GRUNDIG vask nå..hehe....:D

Blir bygging av anlegg i nærmeste framtid også nå...:)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTI_Biatch

 

hehe...hvor mye er bilen din senka da?

Sku vært sommer hele året!:D

 

Er ikke helt sikker, fikk ikke med noe papirer på det. Men det er minst 60mm. Her er en link til et bilde: (øverste bildet på siden)

Link

Njars, liker vinter å jeg da, heisen her åpnet idag, så jeg skal på skii :)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

 

Er ikke helt sikker, fikk ikke med noe papirer på det. Men det er minst 60mm. Her er en link til et bilde: (øverste bildet på siden)

Link

Njars, liker vinter å jeg da, heisen her åpnet idag, så jeg skal på skii :)

 

Var ikke akkurat så veldig høy!hehe....

Ja er jo greit med snø og stå på snowboard...det skulle vært snø på fjellene så vi kunne stått der og sommer i byen...hehe...:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTI_Biatch

 

Var ikke akkurat så veldig høy!hehe....

Ja er jo greit med snø og stå på snowboard...det skulle vært snø på fjellene så vi kunne stått der og sommer i byen...hehe...:D

 

Ja, hadde vært genialt det ja.... :)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

hehe.fordi jeg tror det vil se jalla ut ;) desuten kommer du til å slå dem istykker når du får senka bilen skikkelig ..hehe

 

tåkelys passer best i org.utsparing i 90 fangerene.

 

tror det kan bli litt tøft med tåkelys jeg da men...Hvor mye er bilen din senka da?:)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

 

skal du ha tåkelys så har dem jo på torshov, men det er universal fit, skal du ha noe som passer i den leppa har du en jobb foran deg.

 

I know....finner ingen som passer...men jeg har spurt Roy så tror han kanskje sku undersøke litt,finner sikkert noe han..:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår