Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by NoLimit

 

Den grunnen er ikke god nok til at jeg skal bruke masse penger på det. Kan ha det veldig gøy uten å ha masse motor også... ;)

 

Sånt må man tenke på før man kjøper. ;)

 

Ikke så gøy, du skjønner hva jeg mener når du har en bil som går fælt og kjører den hele tiden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

fordi, i mitt syn, er det flaut å ha en bil som skiller seg ut, å blir grisa av helt normale kjerrer.. :P

 

Ja slik syns vel kanskje jeg var flaut da jeg var 18-19 og.

Syns det ikke er flaut i det hele tatt å ha en bil som ikke kjører fra alt selv om den skiller seg ut litt.

Klarer meg fint med det lille jeg har. :)

 

Men ja... selvsagt er det GØY med en bil som går bra. Men som sagt kan man ha det mye gøy med en bil som ikke har enormt mye hk også. Hver sin smak og hver sine interesser osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

 

Ja slik syns vel kanskje jeg var flaut da jeg var 18-19 og.

Syns det ikke er flaut i det hele tatt å ha en bil som ikke kjører fra alt selv om den skiller seg ut litt.

Klarer meg fint med det lille jeg har. :)

 

Men ja... selvsagt er det GØY med en bil som går bra. Men som sagt kan man ha det mye gøy med en bil som ikke har enormt mye hk også. Hver sin smak og hver sine interesser osv. :)

 

joiner deg på den egentlig.. :P :P

 

har det shiiit artig med golfen je selvom folk hater den.. :P

bare artig det.. :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den og effektrør settet .. Lyd lager den , men er den fin ?? hmm .. Lyden på bilen min er ikke dyp nok ved pådrag syntes jeg . Men ja du får mer lyd seff ,, jeg har ganske rally preget lyd med litt små smell i potta når jeg girer ned .. Har ikke så mye erfaring med effektanlegg , men har hørt mye bra om supersprint..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår