Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Morn du..

Nei fanken gitt..best at du er snill nå ass..he,he :D

 

Kidn:

Den er ikke senka på de bildene der nei...

 

hehe, gadd ikke å lese igjennom hele tråden, men skummet litt... oki, høy og fin den:) kjøp dtm potta på autospar og rørsett, blir kanon lyd, hade det sjøl på min ex. 1,8L var kjempe fornøyd meg lyden!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, gadd ikke å lese igjennom hele tråden, men skummet litt... oki, høy og fin den:) kjøp dtm potta på autospar og rørsett, blir kanon lyd, hade det sjøl på min ex. 1,8L var kjempe fornøyd meg lyden!

 

oki..he,he..var fin og høy ja,men nå er den lav og fin! :D

Tenkte jeg skulle kjøpe potte og rørsett på autospar når jeg får råd..men skal ikke ha dtm potte! :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki..he,he..var fin og høy ja,men nå er den lav og fin! :D

Tenkte jeg skulle kjøpe potte og rørsett på autospar når jeg får råd..men skal ikke ha dtm potte! :)

 

DTM e rått på golf, passer fint inn i fangeren bak vis du 90 fangere!! ikke ha en sånn standar "golf" potte!! msn? da kan jeg sende bilde av ex en min så du får sett:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasen den bilen der. Skulle fiksa noen andre felger så hadde det blitt bedre, men så er det :pisser:FWD og det er ikke noe særlig!!

 

Ja er helt grei bil..vil ha 16V men..hehe ;)

Andre felger er et must ja,og det kommer når jeg har penger :)

hehe...FWD er greit det,men vil bakhjulstrekk til vinter'n ;)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg hadde jetta nedre grillist på min forgje bil.

 

Må lage to små hakk for å få den på. Blir litt "egent" som en sa ja.. vet ikke helt om jeg likte det eller ikke. Den bilen var vel laget for å skille seg mest mulig ut uten å bli stygg... Og vekket MYE oppmerksomhet.

 

main_132126233341f16f23a6cbd.jpg

 

( er ikke slik list på bildene - skiftet hele grillen pga glipen som syntes her )

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår