Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sjåfør skal nok alltids gå, Hakke lyst til å hente meg a?:) hehe..

rekker nok ikke å sveise stolfester, har forstua 3 ben i ene hånda etter at jekken ga etter her om dagen og jeg klemte hånda i mellom hjulbuen og felgkanten, der er det vel ca 3mm klaring nå;) hehe..

hehe...hadde jeg hatt bensin så ;)

 

såpass ja:( den er lei.. da skjønenr jeg at det blir litt verre.. hehe

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og henta interiøret i går kveld og i dag var det å begynne og rense og vaske det.. Ble egentlig ganske bra synes jeg ;)

 

har ikke tatt noen bilder av det enda..er fortsatt litt våt.. men måtte bare sette det inn! hehe :)

 

tar noen bilder av det imra jeg..

 

 

Driver og vurderer om jeg skal ha audi 80 takluke nå.. var en på høggern, men vet ikke hva jeg trenger av deler..

 

noen her som veit det??

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setene er ganske hele,er noen små brenn hull noen plasser men de ser man ikke så godt..var jævlig møkkete men fikk rensa de ganske bra i går.. men er fortsatt litt møkkete da!

 

skikkelig gode seter å sitte i :D

 

Bilde153.jpg

 

Bilde154.jpg

 

Bilde155.jpg

 

Bilde156.jpg

 

Skjønner ikke hvorfor du bytter til ett interiør som er enda styggere enn det du hadde,ser jo ut som en antikk salong....

Toyota SupraTT 93`

 

Prosjekt:

87 Golf g60 turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du bytter til ett interiør som er enda styggere enn det du hadde,ser jo ut som en antikk salong....

 

fordi det er GTI interiør,er mye bedre å sitte i en gl interiøret.. og vil ha gti interiør siden jeg har gti!!

 

Driter i om det er styggere,er bare å kjøpe trekk og trekke opp lissom..

skulle bare ha gti interiør jeg.. og fant et som ikke var slitt, så da ble det det ;)

 

Mandel:

 

kjøpte det for 1500 kr.. mangler dørtrekkene,men får de snart..

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår