Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grett d snuppa miiii;) få på mine snart je å vææææ.;p *grue seg* men men.. BBS felger funker fett d:P NOT!!! he he he...

 

Love yah 2

 

bbs felger med masse små tynne eiker?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... nei,vil ha audi jeg nå.. begynner å bli lei golfen..

dessuten er det audi som er bilen jeg vil ha.. hehe

 

 

 

hva har du ødelagt på golfen nå da? :p

 

og hva slags audi skal du ha deg? har du råd til detta da? :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har du ødelagt på golfen nå da? :p

 

og hva slags audi skal du ha deg? har du råd til detta da? :p

 

Servoen har gått til helvette.. men skal se om vi får fiksa det hvis det blir salg ;)

 

Vil helst ha audi coupe 20v quattro.. men det har vi ikke råd med.. så blir vel en audi 80/80 av den gamle typen.. eller coupe gt..

 

 

om jeg har råd det vil tiden vise.. er jo ikke sikkert det blir salg da.. får sjå.. hehe

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servoen har gått til helvette.. men skal se om vi får fiksa det hvis det blir salg ;)

 

Vil helst ha audi coupe 20v quattro.. men det har vi ikke råd med.. så blir vel en audi 80/80 av den gamle typen.. eller coupe gt..

 

 

om jeg har råd det vil tiden vise.. er jo ikke sikkert det blir salg da.. får sjå.. hehe

 

nitewlkr her på forumet har en servo liggende du sikkert kan få kjøpe billig. ta kontakt med han :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehem.......

 

Jeg skal ikke blande meg så mye borti dette jeg Lene, en han med hondaen over her, han er nok en fornuftig kar.........

 

 

Men som jeg har sagt; its your choice.....

HEHE :D dæggern a gett...

 

 

men lene er STA! hehe, meeen.. er en grunn til at jeg ikke skal ha meg igjen gammalt vag produkt! :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh.. ikke coupe gt a gitt .. : ikke til 25 lapper hvertfall.. hehe..

 

Hadde jeg vært deg, hadde jeg holdt på golfen til du får fast jobb, så selge, å smelle til med lån å kjøpe deg s2 vett!

kikka litt på s2 jeg også.... men alle er jo omtrent helt oppbrukte da...... ille å gi 200.000 for en bil som omtrent har gått like langt.....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... nei,vil ha audi jeg nå.. begynner å bli lei golfen..

dessuten er det audi som er bilen jeg vil ha.. hehe

 

 

audin min da? 186 000km selges: 85.audi 90 sedan 2.0 5syl går greit med en vannvittig deilig mottorlyd. masse snoop på.. just.gule koni kw 60/40 fjærer hvite blink. 16"azev hjul med nye dekk 205/45/16, servo, sentral lås. så å si strøken en liten bulk bake på v.hjørne masse nytt med kvit som for eksempel ny reg.reim,vannpumpe,bremser bak, alle foringer i forrstilling samt bærekuler styrekuler osv., luftfilter,bensinfilter,tennplugger og faens oldemor.. olje skiftet på ca 7000km intervall... eu-ok i juni 05 årsavgifte bet. 23000,- kan fås med ny stereo da til 29 000,- ny pioneer cd/mp3 spiller med tråløs hadsfree og muligheter for tilgang med ipod og dab radio boss 6x9 hatte høgtalere bak og phillips 10cm i dash. hengerfeste for enkel montering følger med... vinterhjul toyo piggfri på 14" stålfelger med spillflonka nye kappsler :P go bil men ikke quattro så om noen vet om en slik.. PM!

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår