Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

hihi..nice :D

 

Takk skal du ha;)

 

Nice ass ja. ;)

 

Men hvordan har du tenkt å gjøre det med skiltplasseringen?

Håper det blir like gjennomført som resten av bilen.

Og ikke like jalla som flesteparten av de andre som sveiser igjen og bare skrur fast skiltet på fangeren.

(Ikke lest hele tråden om du har svart på det før da.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du rana en bank ell no ell?

virke som du har tømt lommeboka skikkelig nå :)

 

men det blir tøft da hehe

 

Nei har ikke det men... hadde ikke gjort noe om jeg hadde hatt mere penger.. begynner å bli lite nå git.. men men :)

 

Borabora:

 

Jobber med saken for øyeblikket,blir nok ikke like jalla men.. har en plan men får se om vi får det til først ;)

 

Driver og lakkerer breddinga og skjørt nå så da gjenstår det bare å montere de på bilen! :D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gratulere med et utrolig bra fargevalg!Tenker den gjør seg helt vilt "live" i sollys!:phatyo

 

Takk for det :D

 

å ja.. den er etter min mening.. helt pervers i sollyset.. er helt rått å se på :)

 

Fått kjørt den nå og fått parkert den i teltet,jaggu varmt og jævlig og stå ute og montere når det er så fint vær.. men men.. Gleder meg til å få den ferdig..

 

Begynne å montere litt og slikt i dag.. tar vel ikke så lang tid å få montert den,men må få delene til motoren og slikt,det som sikkert tar tid!

 

Men har fått tak i sentrallås,det blir godt.. også elektrisk bakluke åpner, også skal vi ha inn noen dioder i instrumentet osv.. så er en del arbeid igjen!

 

Skal få tatt noen bilder av bilen i det fine party teltet vårt :D heh..

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår