Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser så absolutt bra ut, og blir spennende å se sluttresultatet:)

 

Hva slag ET er det på RH Cup-felgene? Og dekkdimensjon? Syns ikke det var nok strekk:op

 

ET er jeg litt usikker på.. men dim er 195.45.14 tru jeg.. usikker på om det er 45 eller 50 profil..

 

Men skal nok ikke ha de felgene med en gang.. er ikke så fine så må sende de bort og få fiksa på de.. så setter på de hundre pluss felgene så lenge :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil:-)

Kjøpt ny list til takluken på Møller?

Pris?

 

Kjøpte den på otta auto,betalte 534 kr med litt rabatt.. Hørte på as auto på lillehammer, og der skulle de ha over 600..

 

Ringte også og hørte på en lista som går over taket, og den kosta 1700 kr pr stk.. DYRT!! haff..

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ET er jeg litt usikker på.. men dim er 195.45.14 tru jeg.. usikker på om det er 45 eller 50 profil..

 

Men skal nok ikke ha de felgene med en gang.. er ikke så fine så må sende de bort og få fiksa på de.. så setter på de hundre pluss felgene så lenge :)

Skjønner. Med passende innpress så kan det jo bli bra med 14"ere selv om jeg syns det blir i minste laget på en 2'er Golf:)

 

Du har nok skrevet det, og jeg har nok garantert lest det, men grunnet min latskap og dårlige hukommelse så spør jeg likeså godt;) Hva slags fangere skal du ha? Skal du fortsatt ha de små svarte fangerne leppe bak og GTi-leppe?

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den på otta auto,betalte 534 kr med litt rabatt.. Hørte på as auto på lillehammer, og der skulle de ha over 600..

 

Ringte også og hørte på en lista som går over taket, og den kosta 1700 kr pr stk.. DYRT!! haff..

 

Var ikke så værst pris på taklukelista.

Men den andre:eek: var rådyr:iconsm

 

Fortsett med flere bilder.

Morro å se en så fin bil blir bygg opp m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Med passende innpress så kan det jo bli bra med 14"ere selv om jeg syns det blir i minste laget på en 2'er Golf:)

 

Du har nok skrevet det, og jeg har nok garantert lest det, men grunnet min latskap og dårlige hukommelse så spør jeg likeså godt;) Hva slags fangere skal du ha? Skal du fortsatt ha de små svarte fangerne leppe bak og GTi-leppe?

 

Skal fortsatt ha små fangere og leppe foran og bak.. usikker på hva slags leppe jeg skal ha foran enda men.. finner vel på noe.. hvis ingen har noen forslag?

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra:)

 

Angående leppa så ville jeg beholdt GTi-leppa. Tror ikke duckbill-leppe blir passen så godt ellers med stilen på bilen din, da den passer best på old school. Og CL-leppa blir litt for liten igrunn.

 

Jeg skal ha gti leppa foran ja.. skrev feil, mener at jeg var usikker på leppe bak.. he he :) var slik det var ;)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra:)

 

Angående leppa så ville jeg beholdt GTi-leppa. Tror ikke duckbill-leppe blir passen så godt ellers med stilen på bilen din, da den passer best på old school. Og CL-leppa blir litt for liten igrunn.

 

 

fett med duckbill ppå mk2 da, men det krever selvfølgelig at bilen er ganske lav og har brede felger..

 

riktignok jetta, men ser at formene kan bli bra :)

 

Ebay33800.jpg

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha gti leppa foran ja.. skrev feil, mener at jeg var usikker på leppe bak.. he he :) var slik det var ;)

Men da henger jeg med:) Den leppa du hadde bak før var det vel ikke no galt med. Enkelt og greit, hverken mer eller mindre;)

 

fett med duckbill ppå mk2 da, men det krever selvfølgelig at bilen er ganske lav og har brede felger..

 

riktignok jetta, men ser at formene kan bli bra :)

Ja, jeg sa ikke at det var stygt. Bare at jeg syns ikke det passer inn med resten av stilen. Duckbill er forbeholdt old school for min del:) Noe denne bilen ikke er.

 

Og har sett den Jetta'n før, og den er gjennomført pen;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da henger jeg med:) Den leppa du hadde bak før var det vel ikke no galt med. Enkelt og greit, hverken mer eller mindre;)

 

Cl leppa bak funker jo.. men den blir så liten i forhold til den foran.. så skulle hatt tak i ei leppe som sitter foran på 90 fanger'n.. noen som har?? :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår