Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet

GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ditta her blir jo bare bedre og bedre jo.....du har jo snart skrudd fra de andre forum nissene innpå her:lol Håper du kommer på Rudskogen med bilen din da så jeg får tatt en titt på den:thumb

Menne du har itte vurdert en nyere motor da.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jaha? ras? fordi? veit nå i allefall hvordan alt er å blir innvendig i motoren vi da :P

håhå :D sårt punkt der ja :D sier det støtt til folk som bygger motor :P

jada, min og er sikkert no møkk om det var det du hinta til ;)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. hva er det som måtte sett dumt ut med g60 bredding å små fangere da? bare lurer..

plastikken på bredderne går langt ned på sidene fordi de skal dekke innenfor 90 fangere. derfor kan du få en del plast under selve fangern som kan se "teit" ut

Ser du fortsatt vil ha den cl leppa fra 90 fangern bak. og som jeg sa til deg på hadeland i våres. behold den du har fått mekka til bak nå. noe penere en det skal du jobbe lenge med å få til når du har de gamle fangerne. ellers begynner detta å se bra ut. spent på motorresultatet nå ;) har du lakkert øvre del av fangern og ? eller blir den helt orginal?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plastikken på bredderne går langt ned på sidene fordi de skal dekke innenfor 90 fangere. derfor kan du få en del plast under selve fangern som kan se "teit" ut

Ser du fortsatt vil ha den cl leppa fra 90 fangern bak. og som jeg sa til deg på hadeland i våres. behold den du har fått mekka til bak nå. noe penere en det skal du jobbe lenge med å få til når du har de gamle fangerne. ellers begynner detta å se bra ut. spent på motorresultatet nå ;) har du lakkert øvre del av fangern og ? eller blir den helt orginal?

Ja det er sant.. men tror det egentlig blir litt tøft læll jeg.. får nå se etter vi har satt på fangerne om åssen det blir :)

Vet ikke jeg.. synes kanskje den leppe blir litt liten i forhold til leppa foran og slikt..

Hele fangeren blir lakkert svart :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått montert litt mere,begynner å likne på en golf nå :) hehe..

Lagt ny lyddemping i gulvet og trekt opp kabler til anlegg:

Bilde2001.jpg

Bilde2002.jpg

Nyvasket teppe:

Bilde2003.jpg

Montert på speil:

Bilde2004.jpg

Bilde2005.jpg

Montert på nye proff sota side ruter, og ny front rute med topp stripe:

Bilde2006.jpg

Bilde2007.jpg

Bilde2008.jpg