Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

enda mer ot :P sølvenern går uten IC :P

 

og det er UTROLIG trangt under der må jeg si! kikka litt oppi der. dreiv og knota med AFR måler her rett før forrige helga

 

silver'n.. hvis du mener helga som var, for 4 dager siden.. så må du jo ta feil? var jo turbo i'n i forrige uka.. med mindre jeg misforstår hva du sier da seff

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liit OT, (ikke får å ødelegge tråden, men svare ole med civicen)

 

Den andre med Turbo er en golf 1 med speilsoting, HS reg.

Svein Tore sin.

Ble montert forrige helg (lørdag)

 

Da erre greit. var vel noen mnd siden stein magnus sa til meg at det var montert i den. Da skjønte jeg lite når han svein tore sa det aldri hadde vært no nedi :p

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når er den ferdig ca da? til treffet neste helg?

 

vi prøver så godt vi kan med å bli ferdig til da.. er ikke sikkert at alt blir ferdig men.. skal hente motor deler imorra så begynner med motoren i helga.. se om jeg får noe hjelp ta gamlingene hjemme til litt diverse ting så vi blir litt fortere ferdig..

 

Satt inn dør trekk og slikt inni bilen,tatt bilder men har ikke fått lagt de ut enda..

 

Skal du på treffet neste helg pater?

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi prøver så godt vi kan med å bli ferdig til da.. er ikke sikkert at alt blir ferdig men.. skal hente motor deler imorra så begynner med motoren i helga.. se om jeg får noe hjelp ta gamlingene hjemme til litt diverse ting så vi blir litt fortere ferdig..

 

Satt inn dør trekk og slikt inni bilen,tatt bilder men har ikke fått lagt de ut enda..

 

Skal du på treffet neste helg pater?

ja skal prøve å komme meg dit, må jo dit med bilen du å.... gidd ikke å høre med han typen din om han kan få lakket bakrute spoileren min? må vel lakk og klarlakk, kanskje grunning, får se hva som blir igjen etter at jeg begynner å pusse etterpå, hehe

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal prøve å komme meg dit, må jo dit med bilen du å.... gidd ikke å høre med han typen din om han kan få lakket bakrute spoileren min? må vel lakk og klarlakk, kanskje grunning, får se hva som blir igjen etter at jeg begynner å pusse etterpå, hehe

 

kan prøve på det i helga pater'n.. stian

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i hodet :P

der har jeg lett... hehe :D

 

fant det igjen i audin, siste plassen jeg har lett nå.... ikke rart jeg ikke har funnet det igjen, bruke jo bilen nesten ikke, hehe :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ta med rævva å bilen nedpå her så vi får sett litt på fargen din etterpå da! :iconsm stian

skal jeg ta med audin da ell? om du har noen farge kart å sammenligne med?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår