Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet

GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har begynt med motoren nå,lakket og montert litt.. legger ut bilder av det.. også legger jeg ut noen nye bilder av rutene som er litt lysere enn de jeg la ut før! :)

sideruter:

Bilde013-1.jpg

Bilde016-1.jpg

frontrute:

Bilde017-1.jpg

Rh cup 14" :

Bilde015-1.jpg

Bilde014-1.jpg

Bilde013-1.jpg

Sandblåser dunken:

Bilde008-1.jpg

Lakket litt diverse:

Bilde020-1.jpg

Topplokk deksel:

Bilde007-1.jpg

Blokk:

Bilde004-1.jpg

Bilde005-1.jpg

Lakket toppen og blokka:

Bilde003-1.jpg

Bilde002-1.jpg

Toppen:

Bilde028.jpg

Montert litt på motoren:

Bilde032-1.jpg

Bilde036-1.jpg

Møkkete turbo'n min:

Bilde034-2.jpg

Sandblåst clutchen:

Bilde001-1.jpg

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig med erfaring på det området egentlig, men har sett min del av lakka motordeler som er lakka med vanlig lakk, det flasser som bare det!

selv kjører jeg mattsvart høytemp lakk (600c) helt kurrant.. dog så er ikke jeg så nøye nedi mitt motorrom som det dere er da :) kan jo bo nedi der snart jo :) rent og pent innreda :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig med erfaring på det området egentlig, men har sett min del av lakka motordeler som er lakka med vanlig lakk, det flasser som bare det!

selv kjører jeg mattsvart høytemp lakk (600c) helt kurrant.. dog så er ikke jeg så nøye nedi mitt motorrom som det dere er da :) kan jo bo nedi der snart jo :) rent og pent innreda :)

hhih.. ble ikke så værst.. :)

Men blir nok ikke noe rudskogen på oss gitt.. rekker nok ikke å bli ferdig.. er så jævlig mye igjen enda.. kanskje vi rekker det til uka som kommer igjen men.. det vil tiden vise.. den blir nå ferdig før vintern ihvertfall :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider