Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet

GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

hehe. trygt å vite.. øhh :) neida..

Det blir ihvertfall gti motor istedenfor g60 motor..så det..

Så noen som er flinke til å skru?? hehe :)

hvorfor ikke fullføre det dere begynte på? har dere ikke noe mere kontakt nå ell?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor ikke fullføre det dere begynte på? har dere ikke noe mere kontakt nå ell?

jo har vel det... men han vil ha tid for seg selv og da gidd ikke jeg å begynne å menge meg lissom.. men er han som betalte g60 motoren så jeg synes det ikke er riktig at jeg skal ta den.. det blir i såfall kjøpe den.. og jeg klarer jo ikke alt det der så er stian som blir gjøran det i såfall,og synes ikke det blir helt rikitg når jeg får bilen og slikt..

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har utstyr til å sandblåse felger, eller veit om noen som har det?

og noen som klarer å plast sveise?

Lene :)

har sandblåsesprøyte og kompressor, men kompressoren er veldig liten til denna type jobb, er bare på 24liter... koster ikke mange kronene for sand og sprøyte på biltema, der jeg kjøpte :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sandblåsesprøyte og kompressor, men kompressoren er veldig liten til denna type jobb, er bare på 24liter... koster ikke mange kronene for sand og sprøyte på biltema, der jeg kjøpte :)

Har kjøpt den jeg å.. stian lagde en dunk som kan såndblåse i,men er ikke plass til felgene der.. så trenger noe større :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hvite skiver til 16v på andre pc'en bare å printe ut. men her spørs det jo litt på avvik osv. husker ikke hvordan detta funka igjen :p

plastsveise kan jeg hjelpe med hvis du ikke får fiksa det. bare ta med ting til Hamar :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider