Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet

GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Usikker på hva jeg syns selv. Litt skeptisk til alt som heter blå lys ol. i en gammel Golf. For meg så rekker det lenge med hvite instrumentskiver og det originale grønne lyset.

Pluss at skal man gjøre det annerledes, må man nesten ta det helt ut med alle brytere ol. i dashen. Ser ikke så gjennomført ut om man kun har spesielle instrumenter, i dette tilfellet plasmaskiver med tilhørende lys.

Så, har det skjedd no mer nevneverdig med bilen da? :)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt originalt jeg. Men hadde søvlgråe skiver med grønt lys før. Det synes jeg er pent:) Originalt funker fint det også. Gidder ikke å koste på no særlig når det kommer til speedometer uansett. Lei av å skru inn og ut instrumenter:op:

samme her :) eller, det som er det værste er å drive og herje med klokka hele tiden :P hehe

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei hei hør her nå! Gutter kommer å går vettu.. du må ikke gi opp projektet du har på vei nå! DEt er jo heeelt villt bra... Satser på å se bilen din på ett eller annet treff soooon! Keep up the gooood woork!;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer utrolig lite her nå..

Men var hos eksen i dag og henta bilen og fikk kjørt den til bestemor så nå står den trygt der! :)

Men blir visst gti motor på meg da,overhalle den!

Ble nektet av eksen og ta med g60 motoren så..

Men men.. gti motor er bedre enn ingen motor.. så blir vel en ordings til slutt.. usikker på når men ;)

Tatt noen mobil bilder.. legge de ut litt senere :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ble aldri nekta men rart alt her i verden skal vær gratis..?

hmm.. ble nektet den ja.. men jeg tilbydde deg jo penger for den.. og det veit du! og jeg har betalt mere enn deg på den motoren.. men gidd ikke diskutere det her.. jeg er ferdig!! så har du noe mere du vil si så får du ta det personlig!! ikke ødelegg den tråden her med det..

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å arrangere en dugnad da....virker som at folka her inne vil at du skal få sammen bilen din. Å som takk for hjelpa etter at de er ferdige setter du fram et par tre øl & en 10liter:cheers: en fin kombinasjon som alltid virker:thumb

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider