Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Off-Topic: Jeg har vel strengt talt gitt så mye hint at man ikke trenger å være rakettforsker for å finne ut hvem jeg er?

 

On-Topic: Hei Lene. For oppussing av felger, må du først finne en som kan glassblåse dem. Det kan de fleste mer eller mindre seriøse sandblåsere gjøre. Men de må enten glassblåses eller blåses med noen små plastikk-kuler. Sandblåsing var visst ikke særlig bra på aluminium. Regn med 300-400 kroner per felg her.

Etter det så kjenner jeg en som vil syregrunne, grunne og lakkere dem for ca 300 kroner per felg.

Med andre ord havner du på rundt 2500-3000 totalt, og da ser felgene dine ut som de kom fra samlebåndet.

 

 

hmm..skjønner ingenting jeg altså.. kjenner jeg deg?? hehe..

 

Okay,såpass ja.. det ble litt dyrt synes jeg :(

 

Men muligens det blir nye.. hehe... fattern drev og pratet om å kjøpe nye til meg.. helst 9x16.. tviler på at det blir nå men.. er lov å håpe :D :D :D

 

Remster:

 

Skal beholde mim felgene hvis det ikke blir nye.. og de skal poleres ja :D hihi...

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imra har jeg fri så da skal jeg og muligens linda (mspower) bortover til bestemor og se om vi får gjort litt diverse ting.. skal ta bilder og legge ut :) mm..savner bilen min jeg.. :(

 

Må bare si takk til linda og pappa'n hennes kai for lånet av biltralle forrige onsdag :D

Tihi... det ska vi vettu.. gleder meg jeg ass...

håper vi får gjort noe! : )

Ta Bilder og div da gitt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..skjønner ingenting jeg altså.. kjenner jeg deg?? hehe..

 

Okay,såpass ja.. det ble litt dyrt synes jeg :(

 

Men muligens det blir nye.. hehe... fattern drev og pratet om å kjøpe nye til meg.. helst 9x16.. tviler på at det blir nå men.. er lov å håpe :D :D :D

 

Remster:

 

Skal beholde mim felgene hvis det ikke blir nye.. og de skal poleres ja :D hihi...

 

Kjenner og kjenner... Vi har vel prata sammen ett par ganger. Men jeg tviler egentlig på om du kjenner meg ved navn. Men du veit GARANTERT åssen bil jeg har. Så du får begynner der hvis du skal prøve å gjette hvem jeg er. Og akkurat det har jeg vel gitt en del hint om i det siste. :)

 

Men jeg må bare få lov til å si det Lene. Den golfen ble KJEMPELEKKER!!! :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår