Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet

GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

Kjenner og kjenner... Vi har vel prata sammen ett par ganger. Men jeg tviler egentlig på om du kjenner meg ved navn. Men du veit GARANTERT åssen bil jeg har. Så du får begynner der hvis du skal prøve å gjette hvem jeg er. Og akkurat det har jeg vel gitt en del hint om i det siste. :)

Men jeg må bare få lov til å si det Lene. Den golfen ble KJEMPELEKKER!!! :wave

hmm..blir jeg nysgjerrig altså..

Siden jeg sikkert vet åssen bil du har så må det var vag.. og da helst audi.. hehe.. hmm..*tenketenke*

Hva slags farge er det på bilen din da? hehe...

jo takk..tror den ikke blir så værst :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huff... Kvinnfolk altså.... Men nå er det jo nesten moro å gi deg hint også da, og se hvor lang tid det tar før du kommer frem til riktig svar.

For å summere opp:

Ja, det er en Audi. Og for ikke så lenge siden så blei det vel ganske åpenbart at det er en med femmer? Og det er selvfølgelig en Quattro!

Fargen vil jeg ikke helt si, det blir for enkelt, men jeg kan si så mye som at det er den eneste bilen jeg har sett med akkurat DEN lakken i distriktet her...

Kan også si såpass som at Audi ikke leverte rekkefemmer lenger enn frem til A4'en kom, så har du en viss peiling på åssen karosseri du skal tenke på også...

Blir du noe klokere??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk de to VAG-frelste jentene gjort noe på torsdagen da eller?

Vi må ha noe oppdateringer vettu Lene...:) Denne tråden blir da ikke noe morsom av å diskutere hvem jeg er?:)

nei de fikk visst ikke det :(

Men jeg og pappa og øyvind fikk gjort litt div på fredag.. ikke så mye men,er nå et skritt nærmere.. men mætti skritt igjen.. hehe..

Skal se om jeg får gjort noe imra også og få tatt litt bilder :)

hmm..regner med at du kjører en 80,90 eller coupe.. helst coupe væ.,. men skjønner fortsatt ingenting jeg... hehe.. fått helt hjerneteppe jeg nå gitt.. trenger flere hint.. hehe.. :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer seg, kommer seg. Få satt sammen igjen en motor en dag nå, og få oppi den, så begynner vi å snakke.

Angående det spørsmålet du la ut på vw-audi forumet, om turbo på 8V'n, så tror jeg du vil få flere svar hvis du lager en ny tråd i det som heter "tuning". Nå ligger det under mjøsa lokallag, og der er det ikke alle som leser. Ellers lykke til. :)

PS: Du har PM. Flytta gjettekonkurransen din dit jeg, så vi ikke ødelegger tråden din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider