Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

Kommer seg, kommer seg. Få satt sammen igjen en motor en dag nå, og få oppi den, så begynner vi å snakke.

Angående det spørsmålet du la ut på vw-audi forumet, om turbo på 8V'n, så tror jeg du vil få flere svar hvis du lager en ny tråd i det som heter "tuning". Nå ligger det under mjøsa lokallag, og der er det ikke alle som leser. Ellers lykke til. :)

 

PS: Du har PM. Flytta gjettekonkurransen din dit jeg, så vi ikke ødelegger tråden din! :)

 

 

ja kommer seg da.. hehe :)

 

Gleder meg til motoren og alt jeg klart.. jeg vil kjøre golf :) :)

 

Har svart på pm.. hehe..

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er bilen din på veien til Lillehammertreffet da Lene??? Ellers er det sikkert mulig å låne ei biltralle, så kan den henge etter Audien hele kvelden.... :)

(Sa faktisk ikke det der for å være ekkel....) :)

 

du det veit jeg ikke enda... men tar imot tilbudet om å henge etter en audi :P hehe

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må få innrømme at tilbudet står med enkelte forbehold. Regner med at Audien triller ut fra lakkering iløpet av helga, og jeg må ha den montert og klar. Og dessuten har jeg litt trøbbel med noen sensore og litt sånn styr, så den er ikke helt seg selv om dagen. Men jeg håper det går i orden iløpet av neste uke.

Men hvis alt er som det skal, så tar jeg med glede golfen som passasjer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

OT: Blei nok ikke no biltralle-tauing for de som eventuelt lurte. Var ferdig på jobb en time før treffet, etter over 13 timer på jobb, så hadde vel egentlig nok med å holde styr på min egen bil.....

 

Topic: Skjer det noe Lene??? Husk vi er en gjeng med utålmodige jævler....:) Vi trenger oppdateringer og bilder og greier for å være i godt humør.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til å skje lite :P hu og stian dreiv å farta rundt i en rau sierra i kveld :D :D

 

 

jo takk du! :P skjer litt men ikke alle har et overskudd etter en lang dag på jobb :sleeping

 

kan si såppas at downpipen er endelig ferdig.. motoren sitter i.. retur på olja er fiin :) fått tilpassa intercooleren med doble vifter ;) nytt instrument ble kjøpt i dag.. bilder kommer sikkert..

 

håper på å komme ett godt stykke i helga..

 

mvh stian..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår