Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet

GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann, nydelig bil dette her! Såg gjennom posten din etter info om disse felgene på bilen din:

http://img.photobucket.com/albums/v435/miss_acoupe/Bilde071-1.jpg

Hvilken størrelse er det? Det er MIM felger med ET25 eller?

Fint å vite for meg siden jeg skal handle meg et sett felger til helga, som ligner på de der en god del, men er ikke helt sikker.

Hvor bestile du GTi-dørlister, evt pris ?

Kanskje dumt sp.mål, men det er original fanger og ikke 90-fanger du har fram?

Kjøpte min golf med 90-fanger fram, og vurderer å bytte ut den med den gamle stilen da jeg "tror" det vil se pener ut. Kjekt å få svar da bilen din var noe av de peneste golfene jeg har sett til nå. Sikkert en del påkostet den der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, nydelig bil dette her! Såg gjennom posten din etter info om disse felgene på bilen din:

http://img.photobucket.com/albums/v435/miss_acoupe/Bilde071-1.jpg

Hvilken størrelse er det? Det er MIM felger med ET25 eller?

Fint å vite for meg siden jeg skal handle meg et sett felger til helga, som ligner på de der en god del, men er ikke helt sikker.

Hvor bestile du GTi-dørlister, evt pris ?

Kanskje dumt sp.mål, men det er original fanger og ikke 90-fanger du har fram?

Kjøpte min golf med 90-fanger fram, og vurderer å bytte ut den med den gamle stilen da jeg "tror" det vil se pener ut. Kjekt å få svar da bilen din var noe av de peneste golfene jeg har sett til nå. Sikkert en del påkostet den der

Sink:

Er nok litt mere enn 90 hk.. er g60 ombygd til turbo ;)

felgene er vel 7x15 med 195.50.15 dekk.. er mim felger etter det jeg har fått høre.. innpress er jeg usikker på.

Gti listene kjøpte jeg av en på volkswagen audi club forumet.

Det er original fanger ja, med 16v leppe tru jeg..

Takk for det,blitt en del påkost ja :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tak i slike smale gti lister som sitter i klips.. men har ikke hull på hele døra el bakfanger... hva burde jeg brukeå feste dette med da for at det skal sitte ordentlig.. noen forslag?? :)

tipper det beste vil være og borre ut hulla da.. men kan jo bli vanskelig det!

som du selv sa så var de jo bøyd, kan bli et helvette og få limt.

kan jo prøve med tec7 lim. men det vil da kun funke en gang! får ikke av igjen limet etter at det har størkna, ikke uten at du må pusse ned og lakke oppat!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper det beste vil være og borre ut hulla da.. men kan jo bli vanskelig det!

som du selv sa så var de jo bøyd, kan bli et helvette og få limt.

kan jo prøve med tec7 lim. men det vil da kun funke en gang! får ikke av igjen limet etter at det har størkna, ikke uten at du må pusse ned og lakke oppat!

Tenkte jeg skulle varme opp listene og få bøyd de tilbake att..

okay.. får se hva jeg finnerpå.. ikke noe lyst til å borre hull ell.. hehe..

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider