Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet

GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by MSpeed

er sant det ja;) men jeg skal gi deg et lite tips..ikke jetta front;) :D hehe....liker ikke den fronten på en golf...

:) Har ikke noen planer om jetta front enda i hvert fall...hvis det noen gang blir jetta front så blir i så fall det når bilen er ferdig,og det blir leeeeeenge til....:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

2400,- på biri bilopphøggeri :)

svarte for deg jeg snuppa !

Plukket de for deg eller plukket du selv? Fikk anslag på 2000,- for servo om jeg plukket selv og 800,- for sentrallås m/alt jeg trenger for å installere (ledningsett, brytere etc).

Gjenstår bare å finne noen som kan plukke for meg eller forhandle litt med folkene der borte :)

Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07

Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sam

Plukket de for deg eller plukket du selv? Fikk anslag på 2000,- for servo om jeg plukket selv og 800,- for sentrallås m/alt jeg trenger for å installere (ledningsett, brytere etc).

Gjenstår bare å finne noen som kan plukke for meg eller forhandle litt med folkene der borte :)

De plukket det av,da jeg ringte for å høre om de hadde servo så hadde de nettopp plukket av en golf.....Jeg har også ringt på lunds bilopphugging og der sku jeg få servo for 3000 kr hvis jeg plukket det av selv...2000 kr for å plukke det av selv hørtes jo ikke ille ut da...:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...