Kebab gud Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Kjøpte meg nylig en 99mod BMW 318i .. desverre er det uten sportseter. så jeg lurer på ca hvor mye et par forsete koster elektriske og ikke elektiske , skinn og ikke skinn.. og prisen på bakseter hadde også vert fint .. PS: .. danke danke :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Sportstoler med stoff koster ca 14500,- pr stol m/manuell justering og ca. 23000,- pr stol m/elektrisk justering. Så der gikk vel den planen i vasken.. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Kilronan Sportstoler med stoff koster ca 14500,- pr stol m/manuell justering og ca. 23000,- pr stol m/elektrisk justering. Så der gikk vel den planen i vasken.. Ergo blir et hett tips for meg som skal kjøpe bruktbil... finn en med sportstoler :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by bmw-bergen Ergo blir et hett tips for meg som skal kjøpe bruktbil... finn en med sportstoler :) Sportsstolene ANBEFALES!!. Men kjøper man brukt er det jo ikke alltid like lett å finne en bil i nærheten som har ALT det man kunne ønske av ekstrautstyr. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Kilronan Sportstoler med stoff koster ca 14500,- pr stol m/manuell justering og ca. 23000,- pr stol m/elektrisk justering. Så der gikk vel den planen i vasken.. hva får deg til å tro at den planen gikk i vasken? PS: snakket med en som jobber for moris i tønsberg i går ..her er prisene Sportstoler, stoff, mekanisk, fra 11300,- pr.stk. Sportstoler, skinn, mekanisk, fra 14600,-pr.stk. Sportstoler, stoff, elektriske, fra 21900,- pr.stk. Sportstoler, skinn, elektriske, fra 26700,-pr.stk. såååå .. ja .. (tenker jeg starter med å bytte speila..) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Kebab gud hva får deg til å tro at den planen gikk i vasken? PS: snakket med en som jobber for moris i tønsberg i går ..her er prisene Sportstoler, stoff, mekanisk, fra 11300,- pr.stk. Sportstoler, skinn, mekanisk, fra 14600,-pr.stk. Sportstoler, stoff, elektriske, fra 21900,- pr.stk. Sportstoler, skinn, elektriske, fra 26700,-pr.stk. Jeg fikk prisene fra Havvabil - Kristiansand. Uansett.. skal man ha to nye manuelle stoler i skinn så er det allerede snakk om 30k. Og husk at dette er penger man ikke får igjen et øre av når man selger bilen. Ergo, koster MYE mer enn det smaker. Et annet tips kan jo være å sjekke hos høggern! Originally posted by Kebab gud såååå .. ja .. (tenker jeg starter med å bytte speila..) [/b] God start! Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 så langt har jeg ikke funnet en eneste hugger i norge med riktig biler inne .. er noen i svenske land .. og finner ingen i danmark eller Tyskland (huggere altså .. ) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Kebab gud så langt har jeg ikke funnet en eneste hugger i norge med riktig biler inne .. er noen i svenske land .. og finner ingen i danmark eller Tyskland (huggere altså .. ) Nei, det er jo om å gjøre å være på rett sted til rett tid. En e46 er vel ikke den bilen det høgges mest av. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 noen her som har målene mellom støttene på stoffsetene? fra lårstøtte til lårstøtte topp og bunn og side til sidde topp og bunn... skjønner? gidder noen hjelpe meg med det? redd for at skøyteløperlåra mine ikke skal få plass neddi ;) Tnx! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg