Gå til innhold

Fast and The Furious 2, bilder!

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by erling

Det er nok bilen det er no galt med. Ser ikke helt lurt ut å lakke trommelene da.. Er ikke så kult med trommel at man må vise dem mest mulig fram.

hviss du bare har tromler bak og du har nogenlunde fine felger som gjør at tromlene vises skikkelig godt så er det jo mye finere og farge tromlene i stede for å ha de med mye rust,ser jo ikke så nydelig ut at du kommee med rust brune tromler heller da!!har lakkert mine tromler røde jeg,og det ble mye penere!!blah

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by D-1

hviss du bare har tromler bak og du har nogenlunde fine felger som gjør at tromlene vises skikkelig godt så er det jo mye finere og farge tromlene i stede for å ha de med mye rust,ser jo ikke så nydelig ut at du kommee med rust brune tromler heller da!!har lakkert mine tromler røde jeg,og det ble mye penere!!blah

Ville nok foretrukket rust ja. ;) Men allerhelst mattsvart. Smaksak det og. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

er det nå vi i norge skal komme med cosworth og supra'ne å breife litt kanskje? tror ikke vi har stort å stille med.. hvem har skylda? STATEN! avgifter i hytt å pine!! faen, tenk så morro vi kunne fått det.. de bilene blir vel fort det dobbelte hvis du skal ha dem her i norge, (hvis du får skilter på dem da)

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal Barbie være med i filmen?

Alle bilene så greie ut men når jeg kom til den rosa saken og attpåtil så det bildet av den i bilhengeren (er det maskingevær i fronten?) da visste jeg ikke om jeg skulle le eller grine!

F&F 1 var dum nok.Hvor dum kommer F&F 2 til å bli?

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider