Gå til innhold

grønne baklykter

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

Originally posted by As-I-Die

Ti stille di hore, de er stygge, smaken din er som ræva, bare drit !!!

Spar deg da!

Blir litt triveliger om alle holder en blid tone her på forumet!

Bare for å informere deg så har jeg også ræva smak! synes de lyktene er pene jeg, på grønne biler!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

As-I-Die.... hvis du virkelig hisser deg så mye opp av hva en person skriver på nettet, burde det si litt om hvor voksen du er. Er ikke noe vits å hisse seg slik opp, OG det går an å gi sine personlige meninger på en litt mer respektabel måte...

Ikke avslutte med latter for å sette seg selv høyere enn andre, nytter ikke det...

Men hvis det virkelig er slik at du blir forbanna over noen ord på skjermen, forklare kanskje uttrykket "Fjortis er ingen alder, men en tilstand!" det hele... UTEN å mene noe som helst ondt med det, ville bare gi deg en liten sjangse...

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thjemaas

As-I-Die.... hvis du virkelig hisser deg så mye opp av hva en person skriver på nettet, burde det si litt om hvor voksen du er. Er ikke noe vits å hisse seg slik opp, OG det går an å gi sine personlige meninger på en litt mer respektabel måte...

Ikke avslutte med latter for å sette seg selv høyere enn andre, nytter ikke det...

Men hvis det virkelig er slik at du blir forbanna over noen ord på skjermen, forklare kanskje uttrykket "Fjortis er ingen alder, men en tilstand!" det hele... UTEN å mene noe som helst ondt med det, ville bare gi deg en liten sjangse...

Heh, sint Hjælmås ?

Neida, men støtter deg helt i uttalelsen din..

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sInnzYk

hmm, er jeg ikke sikker på.. du har vel sett bilde av bilen min? åssen dem passer på den? tror nok dem passer.. du får modde litt i photoshop da vettu :D

er ikke alle som kan d derre da vettu har ikke bilde av bilen min med den fargen heller skal lakkes på torsdag.. men om du ikke har solgt dem da kan jeg jo heller ta kontakt med deg da..

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider