RefinemenT Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Ja ja ja....da kommer snart det jeg har gleda meg til i mange år nå.. skal ut å handle meg min første bil! Har alltid vært audi fan, og derfor har jeg vurdert sterkt å gå til innkjøp av en a3...... er det noen som har noen tips om hva som er viktig å se etter da det gjelder feil og div på en audi a3 ca 1998 mod? Fint om noen svarer:D Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Ta en tur inn på vwaudi-club.no sitt forum. Går en diskusjon der om akkurat dette. Mange der som har erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 den er grei...takk for hjelpen.. Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg