Gå til innhold

lepper til golf..

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

skal ha leppe på bilen snart..

men jeg har litt lyst på noe cleant som ikke mange andre har!

mener og ha lest et sted at noen orginal-lepper fra seat passer rett på?=

noen som vet mer om dette og kan vise bilder av evt. lepper som måtte passe..

hvis dette ikke passer blir det vr6 leppe, men det er jo litt oppbrukt også da..hmm

mvh mandel

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sats på en Vr6 leppe lakka i bilens farge, er ikke mange som lakker disse, og da ser du dem på en helt annen måte enn bare sort plast. har sett Polo'er med Toledo leppe, men disse er kappet opp og limt igjen, må vist korte dem inn ett stykke.

Søk litt rundt på nettet og se hva du finner, mange produsenter der ute ;)

Ide og kanskje fjerne lappa helt? og blodsenke ;)

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og lakkere leppa er en selvfølge..uten tvil..

har kommet frem til at jeg vil kjøpe en vr6 leppe og sparkle igjen den "åpningen" foran..

hva slags stoff trenger jeg for og sparkle over plast?

må uansett sparkle over den kornete plasten, slik at lakken får en pen finish, men hva burde jeg satse på av sparkel?

mvh mandel

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vr6R

tror ikke det er noe smart å sparkle igjenn midten på vr6 lippa... ikke lakke den heller.. hvis du tar nedi en gang vil sparkelen knekk og lakken sprekke... snakker av erfaring

Helt enig. Ikke lakke og sprakle igjen denne lippa. Den er alt for myk, og lakken vil sprekke med engang du tar nedi noe...

Min bror har revet av lippen på bilen sin et par ganger og den ser ikke særlig fin ut...

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

hva med å ta en avstøpning av leppa og lage ny i glassfiber? bare en tanke..

Er ikke det litt stress da?.. Hm, jeg har liggende hempel's glassfiber rep. sett, med glassfiberduk etc. Duger dette? Finnes det noen steder så en kan se fremgangsmåte da?

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, nå kom jeg på en tanke hvor en slipper å lage form. Å bygge videre på den gamle leppa med glassfiber, slik at den blir lenger og så etterhvert forme den litt. Vi får vel se hvordan det går :)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider