Gå til innhold

lepper til golf..

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Originally posted by srednA

Om ikke jeg tar helt feil så tror jeg ikke toledo leppa bygger så langt ned som vr6 gjør...

Ifølge noen på Vacn forumet skal den passe rett på G3, og den er lavere. Har litt lyst på en slik jeg, er ikke så mange som har slike.

Når det gjelder lakkering av Vr6 leppa, glem det, blir aldri holdbart. Andre lepper er stort sett av plast eller glassfiber og holdbarheten går dermed hånd i hånd med kjøringen

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekte meg litt med gamle leppa jeg, og slik ble resultatet sånn nesten ferdig. Se om jeg orker styre mer eller kjøper vr6 leppe bare jeg får lønning :) Lyst på ny frontfanger også,da den gamle er litt skadet grunnet tidligere eier.

Før:

Vw_golfIII_new.jpg

Etter:

DSCN1919_800.jpg

Annen vinkel:

DSCN1916_800.jpg

Vad tycks? Ble ikke HELT 100, men sådär.. akkurat hatt på klarlakk så er litt nyans forskjell.

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel cl/gl leppe opprinnelig. Hadde noe glassfiber liggende, så hadde på dette. Formen ble ikke så ille, men er det å få det helt likt på begge sider og at det skal se pent ut. Ble sånn passe nå, men kan jo bruke mer tid for å sparkle det helt ordentlig etc. Men gidder ikke dette da jeg skal få tak i ny leppe om en stund! hehe.. :)

Hadde bare litt lite å gjøre... og da får en jo fantasi..

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider