Prodius Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Da jeg kjøpte bilen min var det tre parkeringsbulker på den, som kan kanskje være vanskelig å unngå? Uansett da.. Det er en bulk høyt oppe på førerdøra og to bulker på bakdøra på førersida.. Disse er ikkke store, men de er slik at du går å irriterer deg over dem.. Noen som veit om det er dyrt å rette opp igjen og lakkere dette? Evn, er det noe jeg kan gjøre med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by Lien Da jeg kjøpte bilen min var det tre parkeringsbulker på den, som kan kanskje være vanskelig å unngå? Uansett da.. Det er en bulk høyt oppe på førerdøra og to bulker på bakdøra på førersida.. Disse er ikkke store, men de er slik at du går å irriterer deg over dem.. Noen som veit om det er dyrt å rette opp igjen og lakkere dette? Evn, er det noe jeg kan gjøre med det? Det koster noe. Sjekk http://www.bilkosmetikk.no og ring dem for en avtale. Jeg kjenner ikke prisene demmes, men vil tippe du må ut med minst 2000,- for alle tre. Kan hende det er billigere også, men det får du i tilfelle ta som bonus. alternativet er vel slipepapir, sparkel og ny lakk. Ellers kan man også unngå en del parkeringsbulker ved å se ann hvor du parkerer. Man sniker seg liksom ikke inn mellom en yaris og en '81 opprustet, oppbulket opel rekord. Hvis du _må_ parkere trangt, og bilene du skal parkere mellom har kjørt inn med snuta først, rygger du inn og så langt til venstre i lomma du kan komme, slik at høyre sida på din bil er så nære høyre sida på bilen til venstre at ingen kan komme inn der. Derved må de først sette seg inn på førersida og kjøre bilen ut. Da unngår du at bilen til høyre slenger døra inn i sida di, og du lager god plass mot bilen til venstre som fritt kan åpne døra. Jeg har selv lagd en parkeringsbulk i en annen bil en gang. Den var ganske ny, og det skulle nesten ingenting til. Jeg holdt i døra da et vindkast kom, og jeg var såvidt for sen med å dra den til meg. Det var bare såvidt jeg var borti bilen ved sida, men det ble bulk for det. Jeg kontaktet selvfølgelig eieren, som ikke så noen bulk. Da jeg pekte sa han bare at det skulle jeg ikke bry meg om. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg