pIMp Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 http://www.grounddesigns2000.com/ Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 nei, synes det var ALT for massiv front. dessuten hadde han trengt større felger eller spacere :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 den var FET!!! digga breddinga.. enig i at noen spacere hadde gjort seg men resten var vakkert :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Den er modifisert, er den ikke? :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Originally posted by Efini Den er modifisert, er den ikke? :D Litt d er satt på hvite blinklys Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Var ikke den rå da? Ligner mye på CYBER 2 som går i Sydney. Den er sjef den. :D Ikke sett den? Kjøp High Octane 3 da. ;) *jeg vil ha penger for å reklamere for dette* jeg kunne godt tenkt meg det body kit'et der. :rolleyes: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 mann Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 den var rå den, men den trenger spacere som det er blitt nevnt her... det er jo også fort gjort at det blir for mye plastikk også... :) Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 litt fixa på er den jo ;) i forhold til en helt vanlig sølv grå sak som denne: Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Er ikke no spess crx fan, men den der likte jeg, men det sorte bak der under "vingen" burde han ha gjort noe med, så litt snålt ut synest jeg, men resten var kickass da :D Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by RaCk Var ikke den rå da? Ligner mye på CYBER 2 som går i Sydney. Den er sjef den. :D Ikke sett den? Kjøp High Octane 3 da. ;) *jeg vil ha penger for å reklamere for dette* jeg kunne godt tenkt meg det body kit'et der. :rolleyes: Hehe...Bare at Cyber 2 er 8 ganger fetere og 110 ganger villere..Hehe... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by CivicVTEC Hehe...Bare at Cyber 2 er 8 ganger fetere og 110 ganger villere..Hehe... Men så er ikke Cyber2 noen CRX heller da.. Det er en prellude.. :o Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 og den var pokkermeg as ugly as they get.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by CivicVTEC Hehe...Bare at Cyber 2 er 8 ganger fetere og 110 ganger villere..Hehe... Fysjom!!! hvorfor ødelegge en bil på den måten??? men men.. smaken er som baken.. den lukter dritt :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by Code-Man Men så er ikke Cyber2 noen CRX heller da.. Det er en prellude.. :o Ja, der sant...Hehe...Men faen så tøff...250hk+...Hehe...DIGG lyd i den !! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 er det bare meg eller er den fullstendig skakk i fronten? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg