LupoB0Y Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Syns nå dette ble litt overkill.. Holder meg til gutta i usa som kjører med sticker i bakruten. "have you driven your show car lately?" Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Passer bak på lupoen det :D hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by Flasher er det bare meg eller er den fullstendig skakk i fronten? lol det er meg å, den ser ganske skev ut i fronten :D så det ikke ved første blikket, men når jeg så du skrev det Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Nå ser bildet av Cyber2 litt dårlig tilpasset ut også da. :p Syntes den bilen er fet jeg. :) En av de få godt stylete biler. Man kunne ALDRI ha sett at den bilen var en Prelude :D Men dem valgte Honda Såklart. :D :D :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by RaCk Nå ser bildet av Cyber2 litt dårlig tilpasset ut også da. :p Syntes den bilen er fet jeg. :) En av de få godt stylete biler. Man kunne ALDRI ha sett at den bilen var en Prelude :D Men dem valgte Honda Såklart. :D :D :D Dem valgte Honda til hva? Å gjøre den stygg? Jippi. hurra for Honda. Det må jo være en ære Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Jeg liker godt styla biler, til og med japser :D Men det der er den styggeste styla bilen jeg har sett! (som jeg husker på i farta iallefall :D ) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by RaCk Nå ser bildet av Cyber2 litt dårlig tilpasset ut også da. :p Syntes den bilen er fet jeg. :) En av de få godt stylete biler. Man kunne ALDRI ha sett at den bilen var en Prelude :D Men dem valgte Honda Såklart. :D :D :D Honda ROCKER ;D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Stygg? Hvem er stygg? Cyber2 rokker :D Honda generelt eier :D Gi meg en JUN 1.8l Twinturbo så skal vi se hvem som greier å holde følge. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by RaCk Stygg? Hvem er stygg? Cyber2 rokker :D Honda generelt eier :D Gi meg en JUN 1.8l Twinturbo så skal vi se hvem som greier å holde følge. :D Råkker???? Vel vel, en RX-7 er vel kanskje ti ganger fetere... hva skal dere med all den plastikken hvis det går som en bøtte møkka?? Hallo... ro ned LITT... Plasikk er ikke kult, motor (dvs den som sier vroom når man trykker på pedalen til høyre) det er gromt det... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Honda har nok av motor de skal jeg si deg... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Jeg skal ikke komme her og si at pappa sin TYPE-R går fortere enn vennen din sin RX-7. For det første så har ikke pappa en TYPE-R. Men en fet rullestol. Derimot. plastikk kan være vakkert og se på og hjelpe på aerodynamikken på bilen. En jeg kjenner kjører rundt i en gammel Audio 80 Quatro med noe å 450 hester tror jeg det var. S4 motor om jeg ikke husker feil. Men bilen ser ut som om den er på sin siste kjøretur. Dette er jo også kult. Å ha en "sleeper". Men jeg foretrekker ærlig talt å ha en bil som ser litt kul ut og får folk til å si : ææ. Sjekk den a'. når jeg ruller inn på biltreff og utdanker alle andre når det gjelder både shine og lyd. =) Men men. Smak og behag. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Honda lager meget bra biler, men plastic-fantastic, gigavinge og neonlys blir bare latterlig... Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg