lunde Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Ein ting er sikkert iallefall.... Eg kjøre fra dåke i wrc3 :ass Siter FYYY 1122.. jeg småknuller litt på sauer..nam nam :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 hehehehe. ikke meg. har/hadde det selv men det er ødelagt nå, var ps2 som ødelan foresten. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Post noen tider da ? ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Jeg kjører 02.05.05 på SS9, Monte Carlo med en Extreme Subaru. Husker ikke de andre men skal sjekke. Med WRC Subaru Spec E så går det på 02.08.66. Synes SS9, Monte Carlo er helt rå så det er vel den og et par i Finland som jeg gidder å kjøre tidsløp på.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg