Gå til innhold

Plukker dere opp haikere?

Ranger emnet

Flasher

Plukker dere opp haikere?  

146 stemmer

1. 1. Plukker dere opp haikere?

• Ja, klart det, må hjelpe folk i nød
      7
    • Ser an folket, men det går til nød
      76
    • Nei, det unngår jeg
      41
    • FAEN HELLER!! DRITTFOLK ALT SAMMEN
      23

Anbefalte innlegg

Har plukket opp ett par haikere den tiden jeg har hatt lappen, og alle har vært meget hyggelige folk.. Ser jo såklart an litt før man stopper, man stopper ikke om fyren har tatueringer, 2 meter høy, og skinnjakke osv.. hehe

Sjelden det er jenter som haiker, i allefall søte jenter.. Enda ikke skjedd meg.. En kamerat av meg kom over ei jente som haiket, og han er jo kjent for å kjøre skikkelig gris.. Hu satte seg inn i bilen, tok ca 2 min, så skulle hu av.. :D

Men som topicen sier.. Plukker dere opp folk etter vegen?

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ute å kjørte i regnet for ei god beite siden..

Cruisa nedover til byen, så begynte det å regne. Det var 2 babes som var ute å gikk, når de hørte gromlyden av kjerra mi snudde dem seg og begynte å haike..

Jeg kikka litt, og så at de var fine :D :D men vet ikke hvorfor jeg bare cruisa forbi.. haha.

Tror det er hard2get imaget mitt som slo til.

Angrer litt i etterkant, de ble jo våte stakkars. Men på en annen side så er jeg gla jeg ikke plukka de opp.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gEIRA

Var ute å kjørte i regnet for ei god beite siden..

Cruisa nedover til byen, så begynte det å regne. Det var 2 babes som var ute å gikk, når de hørte gromlyden av kjerra mi snudde dem seg og begynte å haike..

Jeg kikka litt, og så at de var fine :D :D men vet ikke hvorfor jeg bare cruisa forbi.. haha.

Tror det er hard2get imaget mitt som slo til.

Angrer litt i etterkant, de ble jo våte stakkars. Men på en annen side så er jeg gla jeg ikke plukka de opp.

Homofilt av deg Geir ;)

Når jeg kjører bil pleier jeg å vinke, stoppe for så å kjøre ifra de igjen eller bare kjøre rett forbi og late som jeg ikke ser de.

Ja, det er litt slemt, men vet aldri hva slags folk det er.

Har haika noen ganger hjem fra byen hvis nattbussen har kjørt fra meg. Morsomste opplevelsen var kanskje da jeg blei plukka opp av en "Bibel-buss". Var en gjeng kristene ungdommer som skulle et eller annet sted å be. Jeg var full og var kanskje litt brå i kjeften da de prøvde å overtale meg til å verve meg i menigheten, men heldigivis kunne de ikke dømme meg, bare Gud kan dømme meg ;)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

.... Ser jo såklart an litt før man stopper, man stopper ikke om fyren har tatueringer, 2 meter høy, og skinnjakke osv..

Faen, må jeg gå da? :( :( :( :( :( :(

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plukket opp 2 jenter en gang, det striregnet og bussen hadde sluttet og gå på denne gudsforlatte plassen, selvsagt plukket jeg dem opp, var de bra 10/10 ;) Hadde de overhode noe mellom ørene 1/10 :rolleyes: Var det verd turen :D

Plukker gjerne opp noen haikere, men som alle andre her ser jeg dem gjerne ann. Det verste så kan skje er jo bare at du får en kniv i siden og du blir liggende i grøfta på en sidevei og blør i hel mens du ser bilen din fyker avgårde... Nei det blir nok kun søte jenter som blir plukket opp her i gården....

Den der reklamen på TV er jo genial, han som er forkled som en dame, husker ikke bilmerke eller hva de reklamerte for. Toyota?

Lenke til kommentar
Del på andre sider