Gå til innhold

Plukker dere opp haikere?

Ranger emnet

Flasher

Plukker dere opp haikere?  

146 stemmer

1. 1. Plukker dere opp haikere?

• Ja, klart det, må hjelpe folk i nød
      7
    • Ser an folket, men det går til nød
      76
    • Nei, det unngår jeg
      41
    • FAEN HELLER!! DRITTFOLK ALT SAMMEN
      23

Anbefalte innlegg

Hehe. En toyota får aldri motorstopp :)

Selv plukker jeg opp det meste. Ser nok bittelitt ann, men vet at det er mye rasisme/diskriminering her i landet. Derfor plukker jeg opp andre kanskje ikke ville plukket opp, fordi jeg regner med at de nok har fått stå en stund uten at noen gidder stoppe. Skjønner da at de får føle på kroppen rasismen/diskrimineringen, og de er da om mulig mer taknemlige enn andre haikere.

I Norge tenker jeg da spesiellt på innvandrere.

Man bør stole på folk, så får man heller være nådeløs om folk misbruker tilliten. Er ihvertfall jeg.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Qee

Den der reklamen på TV er jo genial, han som er forkled som en dame, husker ikke bilmerke eller hva de reklamerte for. Toyota?

Liker den som gikk før jeg, en dame som står i motsatt retning og haiker, fyren kjører til Esso (som de reklamerer for), kjøper blomster og er kalr til å plukke henne opp, da han stopper kommer mannen hennes fra buskene med bagasje og sånn. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk ingen som har slengt ut tommelen når jeg har kjørt aleine enda, men når jeg har folk i bilen så ser jeg det rett som det er (men da stopper je ikke da:rolleyes: ) men det har faktisk hendt at jeg har stoppet for jenter (som jeg veit hvem er og kan navnet på, men ikke kjenner så godt) når det regner, det er seint og de driver gatelangs. men som regel så bor dem jo rett oppi gata da. snakk om flaks:D

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke veldig mange haikere her i området, men skulle det dukke opp noen så ser jeg an personen og eventuelt hva det er jeg skal.

Foretrekker selvfølgelig fine og søte jenter :D Men er da ikke slem mot andre om de virker trivelig eller er bekjente på noen måte.

Hadde en situasjon hvor jeg sto på ByTheWay ved motorveien mot Drammen også kommer det en utlending av typen mørk i huden (ikke rasistisk) og spørr om jeg kan kjøre han et stykke bortover motorveien fordi han hadde gått tom for bensin. Jeg var jo igrunn ferdig og skulle den veien så avgåre kjørte vi da , men når vi kom fram så var jo bilen tom for strøm også. Det skal sies at det ikke var mye trafikk, men vi sto for faenma midt på E18 4 feltsmotorvei (ja, skille mellom kjørerettningen). Dumsnill som jeg var snudde jeg bilen og fikk starta scharmedes tralla hans også snudde jeg å kjørte det de 75eslene mine klarte.

Følte meg nesten litt lurt igrunn, for er jo ikke lov å drive å snu og rygge og mekke og mokke på motorveien. Tror ikke onkel blå hadde blitt så glad om han hadde sett det.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri plukka opp haikere..men står det noen deilige bruds med tommelen opp skal jeg alltids stoppe!:)

Noen kompiser av meg som haika en gang på fylla... så lata de som de var to tyske homser...hehe blei kasta ut igjen de etter en stund!:D

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

hvis jeg ser noen som har kjørt seg fast, eller med trøbbel generelt, så stopper jeg nesten bestandig og hjelper til.. det syns jeg er helt greit igrunn :)

Det pleier jeg også... det skal ikke mye til å gjøre noen andre's dag litt lettere....:)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider