Gå til innhold

dump ventil

Ranger emnet

pajeroturbo

Anbefalte innlegg

Det spørs jo akkurat hvor mye trykk og hva slags motor man har.

Jeg har en sånn dumper på min 850 t5.

Jeg kjører på 1,2 i trykk og da skriker det ganske godt i den.

Det kommer jo også an på hva slags lyd du vil ha.

Turbo xs rfl har en ganske høy "skrikende" lyd.

Har ikke hørt denne personlig på andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis av meg har denne ventilen på en 240 med 940 ft motor og t3 snurre, dumper sinnsykt bare når han letter på gassen selv på vakum ;) å når han girer på fult trykk å litt turtall foretrekker jeg å være ett annet sted! d som står i nærheten bør nesten holde seg for ørene! :D (men inne i bilen er det fortsatt levelig)

Image is nothing, boost is everything!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører rs2 ja.. lader 1.5-1.6 blir forhåpentligvis mere etter hvert. eneste usikkre er om bilen vil like åpen ventil da. hørt at noen biler med masse måler bare tuller etter at dem har montert åpen ventil, mens andre sier at det funker veldig bra. får vel investere i en sånn neste lønnong og prøve da.... ingen som hvet om en brukt da så jeg sparer litt peng, tilfelle det ikke blir noen suksess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pajeroturbo

kjører rs2 ja.. lader 1.5-1.6 blir forhåpentligvis mere etter hvert. eneste usikkre er om bilen vil like åpen ventil da. hørt at noen biler med masse måler bare tuller etter at dem har montert åpen ventil, mens andre sier at det funker veldig bra. får vel investere i en sånn neste lønnong og prøve da.... ingen som hvet om en brukt da så jeg sparer litt peng, tilfelle det ikke blir noen suksess

Fungerer bra på min iallefall. :)

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider