lars-frr Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Senke sett som ikke passer.............. Av med gammle fangern ;) . Den blir nå donert til vwgolf2 Luftfilteret. Bakfanger montert. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Fremmre støtfanger ferdig montert.. Dette tok tid.. et helvette å få den til å passe ordentlig .. Sånn ble det etter endt kveld i går.. Så var det idag , da jeg endelig skulle senke bilen.. Men slik gikk det ikke. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Så da fikk jeg gjøre andre ting.. Blinkers ble montert Fikse anlegget litt.. Så ikke pent ut der Fjernet luftfilterboksen, nå gjenstår kun et varmeskjold og at jeg må få luftfilteret lengre ned. Strammet opp eksosanlegget ble gjort. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 litt av en bue du fikk tommelen din i når du holdt blinklyset på det ene bilde:) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Slik så bilen ut etter idag,, ganske lik som i går desverre. Nå må jeg vente min i en uke til.. Det var en del bilder,, sorry for at str er mongo , orket ikke å rette på det. Nå er jeg ganske sliten etter mye skruing.. Har bestiltt nytt ratt, baklyter,pedaler,tåkelys osv.. MEN må ha sorte lister.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Visste dere kom til å kommentere det :) Kan bøye den mer en det :) Men stick to topic da ,, orker ikke 4 sider med hvor skada den tommelen er :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hmm..passer ikke senkesettet??? why? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 ser ut som du har samme senkesettet som jeg hadde. Hvorfor passer det ikke? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Pga de klarte å sende meg 4 stk fremdempre... Er en annen kar i Norge som sitter med 4 stk bakdempere.. Det var kjipt .. Syntest jeg burde få en veldig god pris på et eller annet fra raceland. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Hvis du bare blodsenker og får på grill med emblem nå så blir det bra! ;) Ser jo fint ut nå da, mangler bare senk. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Skal nok ha grill uten emblem, syntest det blir penest.. Sparer til rallye front :) Det som gjenstår er som sagt senk, så blir det hel lakkering i Juni. Da blir den svart .. Men har bestillt tåkelykter,crystal clear bak,klare hovedlykter,list+++ Interiør tar jeg til høsten.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Venter fortsatt på bakdemperne angry Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Sånn , da var baklyktene montert:) Takk deeluxe.. Bilder kommer .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Sånn , da var baklyktene montert:) Takk deeluxe.. Bilder kommer .. My pleasure...snakker om effektivitet.hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hehe ja er rask jeg .. Eller hva speedwell :) Brukte faktisk ikke mer en 3 min på å demontere og skru på de nye.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg