lars-frr Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hah! Hansker! Homo! Neida. Har du bytta bremseskivene også nå? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 S-W-eeeeet Jævlig fett! Var det den innbretta delen av skjermen du kappa i? Hvor mye kappa du? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Sånn da var det kommet en del bilder.. Har ikke tid til å skrive så mye nå .. Men det kommer.. Ble lav da .. Kan fortsatt senke et par cm foran.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Endelig av med styltene! bra greier :) Litt til å gå på der ja, da er det bare å smellen i bånn da. Blir bra det her. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Lakk alt under listene sort nå, så har du fet bil! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Lakk alt under listene sort nå, så har du fet bil! Lakk alt under listene sort nå, så har du lik bil som alle andre! Synes det er litt kult sånn det er nå, jeg.. Det er en beintøff golf3 som har helt ulakkerte plastfangere, har ikke bilde for hånda, men det kan bli konge det også. Så lenge bilen er nok gjennomført til at man skjønner det er med vilje. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hvit er jo en farge som går veldig bra med svart også, så sånn det er nå er slettes ikke stygt! :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Lakk alt under listene sort nå, så har du lik bil som alle andre! Synes det er litt kult sånn det er nå, jeg.. Det er en beintøff golf3 som har helt ulakkerte plastfangere, har ikke bilde for hånda, men det kan bli konge det også. Så lenge bilen er nok gjennomført til at man skjønner det er med vilje. Er ikke så mange golfer med todelt farge da..? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 En annen ting å tenke på, om man lakker nedenfor listene kan det se mistenkelig ut som billig rust-rep. Er en på vwortex som har matt svart under listene. (temmelig lik denne) Ser litt rart ut synes nå jeg. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Akkurat, jeg ser hvertfall stadig golfer med sortlakkert nedre del takket være rustangrep.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Dette ble jo bra.:) Fine baklykter forresten;) Skru settet HELT ned nå sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 subber det ikke med full bil har du mye å gå på ;) Forann er det bare å skru i bånn. funket med meg og 9x16". Jeg hadde faktisk identisk senkesett! (Nå har jeg invistert i FK Königsport, skal enda lavere!) Jeg syntes de var litt myke bak, så skru til det subber, og litt opp igjen! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Ble kjempebra, men kan fortsatt få den lavere;) Jo lavere jo bedre:) Når jeg først er igang, orker ikke lete meg fram til svaret, Navnet på senkesettet og kjøpt hvor? pris? Noen som kan gi + og - med det? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg