Gå til innhold

Project lowrider

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Update:

Sånn bilen er nå subber det INGENTING med helt full bil, jeg syntest settet er bra stivt foran, men kunne vært litt stivere bak. Men jeg er veldig fornøyd sammenlignet med hvor mye bedre bilen er å kjøre nå spes med flatt jern rundt polakk svingen for de som vet hvor det er :)

 

Bilen er nå i innkjøringsmodus som jeg liker å kalle det , må venne seg til å være lav. Kan vel senkes ca 2 cm noe jeg skal få ordnet ..

 

Fargevalg: Bilen skal bli svart met eller svart matt , har ikke helt bestemt meg , men jeg heller litt over må metallic. Da skal alt untatt lister ogsånn lakkerest.

Men før lakkering skal jeg sveise bakluka+et par andre mods.. Men nå så trenger jeg SVARTE lister .. Hater de chrome greiene

 

Ang lavhet: Speedwel, på settet så er det 2 fjærer, en lang og en veldig kort .. HVa skjer hvis jeg tar ut den korte ? Da kan jeg jo slippe den HELT ned :) ?? Eller var det bare et dumt spørsmål ??

 

Nå har jeg et par spørsmål:

Når vi kappet hjulbuene så vi at det var ca 3 lag med metal/stål? Burde disse sveises sammen igjen hvis dere skjønner ??

 

Og idag tidlig så funket ikke blinklysene mine why ??? Det eneste som skjer er at blinklystet i dashbordet lyser sånn halveis .. Sikkring ??

 

 

Det var vel det :)

Takk for creds

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er veldig fornøyd sammenlignet med hvor mye bedre bilen er å kjøre nå spes med flatt jern rundt polakk svingen for de som vet hvor det er :)

 

Hvilken av dem? Der de er på dagen, eller der der på natta?

 

Var ute og koste meg med Sørkedalens gleder (veier) i går kveld jeg også. Utrolig hvor deilig det er å flise på der inne! :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der de er på dagen.. Er blitt ganske vass på den nå :) hehe..

 

Kjørte forresten forbi deg i går Kaldblod , jeg kjørte Peppes :)

 

Kjørte forbi? WTF? :P

 

Må få til et Golf-treff her i nærheten en dag. :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår