lars-frr Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Question::: Var på høggern i går for å se etter plastlister til rutene. Noe jeg fant på mange biler.. Men så fant jeg en blå/lilla jetta 88->mod. Som hadde det. De passer vel til golf2 ?? Må vel gjøre det er jo helt like.. Var forresten mye bra å hente der i går for en som har tid. 2 par med 88mod dører strøkne, et par fra jetta og et par fra golf. 2 par 90 fangere, simons effektanlegg..+++ Ps: Tror foresten den jettan har vært på bilforumet en gang.. hadde vwaudi-norwegen klistre merke i vinduet + at det var noe kjent med den.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Question::: Var på høggern i går for å se etter plastlister til rutene. Noe jeg fant på mange biler.. Men så fant jeg en blå/lilla jetta 88->mod. Som hadde det. De passer vel til golf2 ?? Må vel gjøre det er jo helt like.. Var forresten mye bra å hente der i går for en som har tid. 2 par med 88mod dører strøkne, et par fra jetta og et par fra golf. 2 par 90 fangere, simons effektanlegg..+++ Ps: Tror foresten den jettan har vært på bilforumet en gang.. hadde vwaudi-norwegen klistre merke i vinduet + at det var noe kjent med den.. Hvilken høgger var dette nå? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Isi ute ved sandvika der .. retning hønefoss Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Question::: Var på høggern i går for å se etter plastlister til rutene. Noe jeg fant på mange biler.. Men så fant jeg en blå/lilla jetta 88->mod. Som hadde det. De passer vel til golf2 ?? Må vel gjøre det er jo helt like.. Var forresten mye bra å hente der i går for en som har tid. 2 par med 88mod dører strøkne, et par fra jetta og et par fra golf. 2 par 90 fangere, simons effektanlegg..+++ Ps: Tror foresten den jettan har vært på bilforumet en gang.. hadde vwaudi-norwegen klistre merke i vinduet + at det var noe kjent med den.. er det denne?? ligger ein etterspørsel om den på jetta forumet. eg lurer på om den eksisterer enda. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Question::: Var på høggern i går for å se etter plastlister til rutene. Noe jeg fant på mange biler.. Men så fant jeg en blå/lilla jetta 88->mod. Som hadde det. De passer vel til golf2 ?? Må vel gjøre det er jo helt like.. Var forresten mye bra å hente der i går for en som har tid. 2 par med 88mod dører strøkne, et par fra jetta og et par fra golf. 2 par 90 fangere, simons effektanlegg..+++ Ps: Tror foresten den jettan har vært på bilforumet en gang.. hadde vwaudi-norwegen klistre merke i vinduet + at det var noe kjent med den.. De 88' dørene til golf, 3 eller 5 dørs? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Det ene paret er til 2 , det andre til 5.. Jeg ska dit med en gang solen titter frem igjen Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 er det denne?? ligger ein etterspørsel om den på jetta forumet. eg lurer på om den eksisterer enda. Det er IKKE denne.. Den er sølv nå... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Nå har jeg skrudd bilen ned maks :) Endelig skraper det ned over alt hehe.. Ser bra ut.. Litt stuk vi jeg si da den er høyere bak.. Ang blinkers så tror jeg det er en overledning et sted ?? Byttet sikringer , men den røyk med en gang igjen.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Få se noen bilder av asfaltskrapa, da! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Du det regner ok :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Jojaokay. Får se en annen gang, da. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Idag regner det IKKE ;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 I går fant jeg ut at Lav bil ikke alltid er Bra bil ;) hehe.. Oslo har jo flust av fartsdumper som de fleste vet.. De vanlige går jo helt fett. Men de fartsdumpene som liksom er 1,5 meter bre og beregnet til busser er jo ikke akkurat digge for bilen min .. I går så kom jeg litt fort på en sånn noe som resulterte i at Kat n slo ned i dumpen og ble helt hærpa. Dvs lyden er ikke som den en gang var .. Så nå må jeg få fjernet den katalysatoren , men gidder ikke å bare sveise på et rør for da blir det jo pes å få den på igjen med tanke på Eu kontroller.. Ringte svendesn ekos de gadd ikke å fjerne den for meg ;) heh KATALYSATOR er påbudt etter 1988 fikk jeg beskjed om .. Så nå meg jeg få mekket et rør som har identisk feste som kat n slik at det blir plug and drive .. Noen som har noen BRA ideer ?? Funker ikke å ha Kat når bilen er ganske senket.. Bilder kommer imorgen . Må få ordnet detta ekosanlegget Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 http://www.raceland.no/html/products_2.asp?clientid=433983&productid=18108366&productname=Volkswagen+golf+erstatningsr%F8r%2E&category=Eksos&subcategory=Katalysator+erstattere&show_product_list= Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Da blir et sånt bestiltt :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg