Gå til innhold

Project lowrider

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk vwgolf2 . Skal få lagt ut bilder imorgen Lover..

Har forresten støtfanger og snart chrome listene klare til deg. Sorry for at jeg er veldig treig.. har ikke mest tid da jeg snitter 300 timer jobb i mnd

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.

 

Nå sitter jeg i skrivende stund å titter på ebay, sitter å vurderer å by på noen 9x14 " felger .. Hadde vært sweet å fått noen sånne. kult å ha 8x15 som vinter hjul. Ellers så har jeg ikke fått fikset blinkers, finner ikke ut hva som er galt, må være en overledning et sted..

 

Ringte til diverse lakkerings sjapper i går, det er tydligvis ikke billig å lakke golfen ;( lå på mellom 20 og 35 000, det er litt for mye for meg. Ser ut som jeg må gjøre en del av grunnarbeidet selv .. Noe jeg ikke er keen på , men vi får se. Noen som forresten vet om noen lakerings steder i Oslo til en brukbar pris ??

 

Har ikke fått tatt noen bilder enda da det regner 24/7. MEN jeg har fått tåkelys, det blir sweet å få på..

Får vel poste et gammelt bilde da ..

CIMG4521.jpg

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ærlig talt larsfrr sin som den er nå, ser tre ganger så bra ut som den der.. men hver sin smak såklart :)

 

Joda, smaken er som baken:)

 

Men, hadde vært kult hvis larsfrr hadde gått for en litt annen finish enn standard Golf2 look..

 

Eller motsatt fargerekkefølge:

 

JTI-TwoTone.jpg

 

Vet det er en Golf3, fant ikke bilde av tilsvarende Golf2

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, smaken er som baken:)

 

Men, hadde vært kult hvis larsfrr hadde gått for en litt annen finish enn standard Golf2 look..

 

Eller motsatt fargerekkefølge:

 

JTI-TwoTone.jpg

 

Vet det er en Golf3, fant ikke bilde av tilsvarende Golf2

 

detta så rart ut...... :wonder spesielt..... men som sagt, ingen like

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår