vwgolf2 Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 det her blir bra lars! men som sagt... : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Takk vwgolf2 . Skal få lagt ut bilder imorgen Lover.. Har forresten støtfanger og snart chrome listene klare til deg. Sorry for at jeg er veldig treig.. har ikke mest tid da jeg snitter 300 timer jobb i mnd Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 saker saker! bare si ifra når du er klar du så ordner det seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jo. Nå sitter jeg i skrivende stund å titter på ebay, sitter å vurderer å by på noen 9x14 " felger .. Hadde vært sweet å fått noen sånne. kult å ha 8x15 som vinter hjul. Ellers så har jeg ikke fått fikset blinkers, finner ikke ut hva som er galt, må være en overledning et sted.. Ringte til diverse lakkerings sjapper i går, det er tydligvis ikke billig å lakke golfen ;( lå på mellom 20 og 35 000, det er litt for mye for meg. Ser ut som jeg må gjøre en del av grunnarbeidet selv .. Noe jeg ikke er keen på , men vi får se. Noen som forresten vet om noen lakerings steder i Oslo til en brukbar pris ?? Har ikke fått tatt noen bilder enda da det regner 24/7. MEN jeg har fått tåkelys, det blir sweet å få på.. Får vel poste et gammelt bilde da .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg syns du skal kjøre en slik finish på bilen: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg syns du skal kjøre en slik finish på bilen: hva er det som er inni coupen? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg syns du skal kjøre en slik finish på bilen: Jeg syns ærlig talt larsfrr sin som den er nå, ser tre ganger så bra ut som den der.. men hver sin smak såklart :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg syns ærlig talt larsfrr sin som den er nå, ser tre ganger så bra ut som den der.. men hver sin smak såklart :) Joda, smaken er som baken:) Men, hadde vært kult hvis larsfrr hadde gått for en litt annen finish enn standard Golf2 look.. Eller motsatt fargerekkefølge: Vet det er en Golf3, fant ikke bilde av tilsvarende Golf2 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Joda, smaken er som baken:) Men, hadde vært kult hvis larsfrr hadde gått for en litt annen finish enn standard Golf2 look.. Eller motsatt fargerekkefølge: Vet det er en Golf3, fant ikke bilde av tilsvarende Golf2 detta så rart ut...... :wonder spesielt..... men som sagt, ingen like Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 hva er det som er inni coupen? airbag'er?:D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Den siste der var faktisk feet, likte ikke den første. Har ikke bestemt meg for hva jeg vil gjøre. Tar det når jeg begynner å pusssssssssse :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hva vis han lakkerer alt under listene matt sort? Og kjører racingflag stripe som skille, der listene skal være.. Også lakkerer han taket matt sort også? Eller med racingflag oppå taket, ala gamle minier.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 En liten bilde update: Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Sånn da var et par bilder på plass.. Har fått tåkelys idag , må bare få montert de.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Pent og lavt :) Akkurat som det skal være :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg