Gå til innhold

Project lowrider

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et par spørsmål .

 

Jeg fikk tåkelyktene mine her forleden og lurte på hvordan man egentlig kobler dem opp, der det lagt ledninger fra før av ? eller må dette trekkest på ny.

Hvordan blir det da med bryter ? trenger jeg tåkebryteren ? eller kan jeg bare koble den opp på den vanlige lysbryteren ?

 

Lyktene så forresten veldig JALLA ut ;) JOM ass

 

Har ikke funnet noen lakkerings shappe enda, men har bestemt meg for at klart svart met blir fargen :) Håper det blir sweet.

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par spørsmål .

 

Jeg fikk tåkelyktene mine her forleden og lurte på hvordan man egentlig kobler dem opp, der det lagt ledninger fra før av ? eller må dette trekkest på ny.

Hvordan blir det da med bryter ? trenger jeg tåkebryteren ? eller kan jeg bare koble den opp på den vanlige lysbryteren ?

 

Under kjølevesketanken ligger det enn hvit kontakt.. dette er "ledningsnettet" for tåkelysbrytern inni bilen..

 

Håper det hjalp litt.. :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Update :

 

Har nå fått inn et par deler

Tåkelys

Kat erstatter

Og ett nytt dørhåndtak ;)

 

Dette blir montert veldig snart, spess kat erstattern blir gal av den skranglingen fra kat n..

Ellers venter jeg på skatte pengene mine venter bare på de for å få lakkert lowridern ..

 

I går skrudde jeg bilen ned 2 cm bak så nå er det vel 90/80 senk tipper jeg, ser i hvertfall fett ut ;)

Tok også en sen vår rengjøring innvendig, kastet masse dritt og vasket grundig. Trodde faktisk ikke at den kunne bli så fin med litt vask, og du verden som det hjelper å kaste ut skrot fra bilen, nå er det neste ikke lyder når jeg kjører over dumper o.l

 

Skal få tatt noen kule bilder snart

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp !

 

Skulle montere kat erstattern i går, men det var ikke så lett da flensen og den pakning som holder det sammmen var for liten !! Hvor får jeg tak i noe som passer ?? Møller har vel ikke sånt ? Er dette en jobb for westsiden customs ???

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lage selv. rakriste har forklart meg hvordan.

 

Kjøp pakningspapir på Biltema. Legg flensen (eller hva du skal ha pakning til) på papiret, slå litt på gjenstanden med noe tungt, så det blir spor i papiret.

Deretter kan du bare brekke av papiret som er rundt.

Finnes også et slags lim til å ta på pakningene, så de blir ekstra tette.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilsen: Senkesettet kostet 5000 , var jo en grei pris det . Men skulle jo hatt et som senket 10 cm til jeg da ;)

 

Kaldblod: Skjønte ikke så mye av det du forklarte hehe, du får evt komme å vise meg ;)

 

Speed: Hvis jeg sender kat erstattern til deg , trenger du da kat n også ,, eller er du så god at du bare mekker noe ut i fra kat erstatter og de målene du har der ??

 

 

Var på svendes eksos idag, de kunne evt lage en flesn til meg , med det var dyrt, fordi dette var såpass omfattende at det tok litt tid mente de.. heh ikke vet jeg..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilsen: Senkesettet kostet 5000 , var jo en grei pris det . Men skulle jo hatt et som senket 10 cm til jeg da ;)

 

Kaldblod: Skjønte ikke så mye av det du forklarte hehe, du får evt komme å vise meg ;)

 

Speed: Hvis jeg sender kat erstattern til deg , trenger du da kat n også ,, eller er du så god at du bare mekker noe ut i fra kat erstatter og de målene du har der ??

 

 

Var på svendes eksos idag, de kunne evt lage en flesn til meg , med det var dyrt, fordi dette var såpass omfattende at det tok litt tid mente de.. heh ikke vet jeg..

 

Jeg har en sånn flens liggende, derfor jeg ville at du skulle ta noen mål. Da av flensen på bilen/org kat.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår