lars-frr Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Oki. Da skal jeg undersøke litt ang dette , finner jeg ingen enklere løsning så tar jeg noen mål og sender til deg jeg ;) Hva skal du evt ha for det ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 PM (f... ti tegn) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Update: Har ikke skjedd stort siden sist, men noe har jeg da fått gjort. Dro på biltilsynet å fikk ordnet meg nye skilter, de gamle var veldig stygge. Tok også og monterte på de JALLLLLLLA JOM JALLLLLLA tåkelyktene ble jo bra,men mer om de senere .. Tok også og fikset et par ting som blinklys o.l Nye skilt: JALALALALALAL Av med fanger:Denne looken digga jeg faktisk.. Vurderer den til en annen golf Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Oj skulle skru til en skrue der,, KNEKK Det så jo kult ut montert på da En lav liten kjenning Sånn så jalla tåkelykten ut når jeg kom hjem.. Er det mulig å ta så mye for en så sinnsvakt dårlig lykt.. Det oser jalla Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hehehe, er du ute å spaner i gata mi??? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 haha "jeg kjørte bare tilfeldig forbi" Vanskeligste gata å finne i hele jævla byen, det der. :P Ser dårlig på det siste bildet der, Lars. Smelta lykta og pæra røyk? Forresten bra at du har kobla fra parklys i original-lyktene. Ser mye tøffere ut med bare parklys der nede. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hehe er ute å spaner jeg vettø :) Måtte bare ta en titt etter hjula kom på.. Ja det ser bedre ut å kjøre parklysene i blinkers.. Men nå må vel tåkelyktene av snart.. Den ene knuste etter 1 time !!!!! Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hehe er ute å spaner jeg vettø :) Måtte bare ta en titt etter hjula kom på.. Ja det ser bedre ut å kjøre parklysene i blinkers.. Men nå må vel tåkelyktene av snart.. Den ene knuste etter 1 time !!!!! reklamasjon/garanti Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Blir nesten paranoid her jeg,hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 skuffendes med tåkelysene..hella er kanskje tingen? så fett ut før det gikk til H da... vet det ikke nytter å mase ang. fargevalg på bilen...men sjekk så fett..du er jo langt på vei også :) fått av chromelistene bak? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Det var faktisk veldig kult hehe, tiden vil vise hva jeg gjør!!! Skal lakkere den på sogn Vgs .. Skal la rookisa få teste seg heh. Har dessverre ikke fått tatt av chromen ,, er alt for treig av meg Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Jeg vil påstå at det er helt andre ting enn "rustfiksinga" som gjør den bilen kul.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Det var faktisk veldig kult hehe, tiden vil vise hva jeg gjør!!! Skal lakkere den på sogn Vgs .. Skal la rookisa få teste seg heh. Har dessverre ikke fått tatt av chromen ,, er alt for treig av meg Yo, Har rookisa på sogn noe Skilz da? Regner med at det er litt billigere enn normalt? Kanskje jeg skal la de får herje litt ,ed vectra¨n min også, bedre det, enn at jeg skrur den i stykker selv.. Hvem kontakter man der for å stille bilen til disposisjon for diverse småmekanisk og litt lakking? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Update: Bilen er per dags dato bruksbil, men til vintern skal den parkeres i garsje som jeg er på utkikk etter. Jeg er ikke ikke fornøyd med bilen så jeg skal prøve på en ekstrem makeover i vinter.. Bakseter skal ut, bur skal inn bak. Bakluke skal sveies og bilen skal lakkes.. Bilen har gått veldig bra i sommer bank i bordet :) Må også få et par fetere felger 9x14 eller 9x16 time will show.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 9x14" yodude Uten tvil ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg