R|ppeR Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by Laaars Ta 8x14" isteden, og mer senk, så begynner det å ligne noe :) Han har allerede kjøpt felg, 8x15" ligger bilde av de på salgsforumet! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Driver å skal kjøpe et senkesett av Urgolf , men får jo f ikke tak i han .. Det er 80 mm. Ingen ander som har et 80 mm senkesett eller mer å slege meg ?? Trenger nå :) Bilder kommer om 2 dager ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 wannabe golf gti 16V`ern min er senket ca 85mm tipper jeg... 15"felger med 195/50-15... ikke lav nok... tipper 95mm blir en god del bedre da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Heheh , ja . Men nå ser det ut som jeg må vente med senking en mnd til da jeg ikke får tak i urgolf .. Får vel bare slenge på noen 40 mm fjærer imens :( Bilder kommer idag ( av bilen i original stand) Satster på at jeg får hentet felgene i dag 8x15 :) Blir bra .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Breie er de Pirellifelgane der du vwgolf2? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 de er 5,5" breie. det som er orginal. skulle vært 7" eller noe da.. ALT for mye gummi på de nå.... :( spacere MÅ til når nye dekk blir handlet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Syns det såg pent ut med gummi iht. felg der eg? Sånn nesten kant i kant? Mindre sjanse for å kantkjøre de da.. :) Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by vwgolf2 wannabe golf gti 16V`ern min er senket ca 85mm tipper jeg... 15"felger med 195/50-15... ikke lav nok... tipper 95mm blir en god del bedre da ;) Du har litt å gå på ennå vwgolf2 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 skrev kanskje litt uklart..mente ikke at jeg skulle ha 95mm..den var ment til lars-frr ;) jeg må ihvertfall over 110mm forran .... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 blir den kjørbar med 110mm sett foran da? :rolleyes: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 jada..er jo mange som kjører lavere enn det og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Monterte de nye felgene mine i går , blei fett syntes jeg , mangler bare senk så begynner det likne noe ... Men var ut å kjørte i går med full bil og da subba det faktisk over fartsdumpene ;( Og jeg har ikke en gang senket bilen .. Trenger noe stive greier tror jeg hehe :) Bilder kommer idag Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 SÅnn ,, bilder av golfen :) Ikke noe glansbilde men jaja ,, ps litt dårlige bilder pga mørket :) golf'n Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Ja jeg vet refleksen bak er stygg :=) Skal fjernest hehe ,, skal få prøvd tatt noen bilder i lyset idag Nå må hjlubuer kappes / valses for å få i gang senkeing .. Tips ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Har du sjekket om kilometerstanden er korrekt? Syntes den så litt slitt ut i lakken. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg