lars-frr Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Skal få sjekket det ut.. Men er ihvertfall sykt mange som kjører med disse stolene har jeg sett.. Så vi satser på at det går bra ;) Bytte stol er jo ikke noe stress hehe Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Skal få sjekket det ut.. Men er ihvertfall sykt mange som kjører med disse stolene har jeg sett.. Så vi satser på at det går bra ;) Bytte stol er jo ikke noe stress hehe Litt kjipt hvis du må kjøpe ekstra sett til 10k... ;) Lykke til, da :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Bare å sette inn original stol ved evt kontroll det ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Bare å sette inn original stol ved evt kontroll det ... Hva ved veikontroll/fartskontroll da? Uansett, good luck! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Ja, da får han vel en mangellapp så han må vise bilen på Biltilsynet med original stol igjen... Er ingen sak skjønner du :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Ja, da får han vel en mangellapp så han må vise bilen på Biltilsynet med original stol igjen...Er ingen sak skjønner du :) kjipere hvis han kræsjer bilen sin da, en helt krønsja bil på biltilsynet hva var det som skjedde? så er stolene bytta og helt strøkne mens resten er skakt å jævli. Jaja ikke veit e, men e har litt respekten for sånt i alle fall. Må i alle fall få festa stolene skikkelig da. prata me en som hadde skrudd de rett gjennom gulvet på bilen det er litt busemekk.. Men fine stoler da, å pen bil :D Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Er det ikke lovelig med bøttestol da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 kjipere hvis han kræsjer bilen sin da, en helt krønsja bil på biltilsynet hva var det som skjedde? så er stolene bytta og helt strøkne mens resten er skakt å jævli. Jaja ikke veit e, men e har litt respekten for sånt i alle fall. Må i alle fall få festa stolene skikkelig da. prata me en som hadde skrudd de rett gjennom gulvet på bilen det er litt busemekk.. Men fine stoler da, å pen bil :D Vemund Det er faktisk mange som SKAL skrus gjennom gulvet med spesielle skiver på hver side. Skivene må være av en viss tykkelse og størrelse. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Det er faktisk mange som SKAL skrus gjennom gulvet med spesielle skiver på hver side. Skivene må være av en viss tykkelse og størrelse. hmm interesangt, det var jeg ikke klar over. hørtes nå liksom litt rart ut. Men da lærte jeg no nytt i dag å hehe. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 er det ikke lovelig med Bøtte stoler da karer? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 kjipere hvis han kræsjer bilen sin da, en helt krønsja bil på biltilsynet hva var det som skjedde? så er stolene bytta og helt strøkne mens resten er skakt å jævli. For at det skal ha noe å si, så må det bevises at stolene er skyld i ulykken. FIA-godkjente stoler er nok bedre å sitte i enn vanlige CE/TÜV-stoler. ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 hva er best og kjøpe da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Litt OT. Når det er snakk om bøtte stoler i en 2/3 dørs bil så sa de på tilsynet til meg for noen år siden at hvis jeg skal ha det godkjent, så måtte det være en lås på de slik at de i baksetet hadde lett tilgang til slik at setet kunne vippes frem. Slik som han sa det så var det noe jeg kunne lage selv, men at dem ville sjekke hvor lett det var å utløse den. Hvis ikke så må man regge om bilen til en 2 seter. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Litt OT. Når det er snakk om bøtte stoler i en 2/3 dørs bil så sa de på tilsynet til meg for noen år siden at hvis jeg skal ha det godkjent, så måtte det være en lås på de slik at de i baksetet hadde lett tilgang til slik at setet kunne vippes frem. Slik som han sa det så var det noe jeg kunne lage selv, men at dem ville sjekke hvor lett det var å utløse den. Hvis ikke så må man regge om bilen til en 2 seter. http://www.gundersenmotorsport.com/images/494.jpg Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Update: Idag hente jeg de nye felgene mine Rondel 9x16 på Gol, en hyggelig handel med snurresprett :) Klarte ikke la vær å montere de idag, hevet bilen ca 4 cm for å få plass til hjula. Ang heving , hvorfor skal alltid en demper være umulig å justere ?? Brukte 10 min på de 2 første, 1 time på den siste.. Blei bra med felgene, men bilen ble jo høydehus nå. Aner ikke hva bilen er senket, men mellom 40 og 50 mm og det er jaggu høyt !!!!! Nei er blir det kapping og valsing til våren. Men gøy med nye hjul da :) Bilder kommer de nærmeste dagene.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg