KaldBlod Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Så lenge det ikke -drypper- av motoren er det vel greit. At det svetter olje på blokka er helt normalt. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Da var bilen på EU, det ble nesten en gledens dag. Ikke langt unna at den gikk gjennom. Fikk to 2 er feil: Bremseslange bak var litt sliten Lysene lyste visst ikke akkurat der de skulle :) Dette er vel ikke veldig vanskelig å fikse, peppes pizza på den som gidder. (Ja jeg jobber der) Ellers mente han at det var en av de mest strøkene 2er golfene han hadde sjekket. Lo godt av hjula også :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 det var ett bra resultat. peppes på den som gidder? :) greier jo dette selv lars.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Ja er ikke så gæli det nei :) Men jobben er gitt til Kaldblod, Remster og RA :) Da de fikke pizza idag .. hahahahahah Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Ja er ikke så gæli det nei :) Men jobben er gitt til Kaldblod, Remster og RA :) Da de fikke pizza idag .. hahahahahah Må ikke gi dem noe før jobben er gjort. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hvis ikke blir e bank ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Nå er bilen Eu godkjent og skilter blir hentet på mandagen. Det gleder jeg meg veldig til. Tok et par dårlige bilder idag. Bilen ser veldig shabby ut på bildene, den er lit skitten samt at front lyktene, tåkelysene og blinkersene er fulle av dugg og skitt. Ser ikke bra. Målet videre nå er -Hellakering -Bytte alle lykter (ikke bak) Da lyktene ser stygge ut, dugger og lekker inn vann -Senket bilene ned på jorda, gidder ikke å gjøre dette før jeg har godkjent senkesettet. Men skal ned 4 cm til. Alt for høy nå... Mine nye Rondel 9x16 prøveskilt er billig :) Bilen er alt for høy, ser også at lyktene ikke er så fine lengere. Gode gammle shitboxen (RIP) sammen med "lowridern" Bilen ser ikke veldig fin ut nå, men det skal det blir ordnings på :) Følg med videre Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Fete felger! Kler absolutt bilen :) Hvor mye er bilen senket nå og hvordan er det å kjøre med 9x16 med den senkinga du har nå? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Greit lett på rattet, sporer litt. Men ikke mye. Det kjennes fryktelig stivt og det er ikke veldig mye komfort. Vet ikke hvor mye bilen er senket, men et sted mellom 40 og 50mm kanskje. Skal ned på 90, nå er det høydehus. Ikke noe stress å kjøre med 9x16, gøy når folk snur seg å kikker og slikt :) Men skal sies at de bildene ikke gir noe helhetsinntrykk av bilen. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Ser vannvittig fett ut med 9" brede felger! Har lyst å kjøra samme settingen selv, men er usikker på hvor mye jeg vil ta borti skjermkanter og slikt. Har heller ikke servo, så det vil nok bli rimelig tungt å lukeparkere. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Ikke noe stress å luke med 9x16, lettere enn vanlig stål felger ihvertfall !! Slenger ut et par bilder til jeg. Skilter på mandag, da blir det polering og shining... Men er det bare meg , eller ser det ut som framfangeren peker litt for mye oppover ? Syntest den ser litt rar ut på bildene.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Veldig bra prosjekt:) Hvor fikk du kjøpe felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 NIZE!!!! Jeg vil ha GOLF 2 Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Felgene kjøpte jeg brukt av en på forumet. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Når du sier hellakkering, hvilken farge har du tenkt? Hvit? Pen bil, as always! :) Får kanskje ta meg en tur oppover en dag ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg