|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Må beholde bilen kvit synes nå jeg! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Må beholde bilen kvit synes nå jeg! Ja, du har vel hatt en kvit en selv du!?! Den var fin den! Men on.topic...kvit golf 2 er fint! Så lenge den ikke blir krokkan da. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jepp, det har jeg. Er nok derfor jeg har en liten forkjærlighet for kvite Golf'er. Pent så lenge det er ordentlig kvitt og ikke rust. Du kan jo lakke Golf'en i kvit perlemor om du vil ha en forandring. Det ser jo ordentlig pent ut;) Samt beholde noen svarte ting på bilen som, skjermbuelister, øverst på fangere og lister på dørene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Fikk meg skilter på Mandag yihaa. Har glemt å svare her jeg. Takk for bra respons selv om bilen ikke ser veldig bra ut på bildene. Ang farge valg er jeg stadig i tvil. Hvitt kan bli sykt fett, men det kan svart blank også. Jeg får høre med den evt lakkerer på bilen hva han mener vil ta seg best ut. Men faen at det skulle snø idag !!!!!! Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Men faen at det skulle snø idag !!!!!! Hva kan du forvente? Det er jo bare 6. april... :rolleyes: Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240z Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Er bilen senket kun med senkefjærer? Eller gewinde? Hvis du senker den 90mm med fjærer, har du igjen no vandring i demperen da a? Og det må jo skure noe jævlig med 40mm til? Da går jo ikke hjulene rundt? No critic, just curious.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Han har coilovers (gewinde). Raceland.no-greier. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 240z: Du skulle lest hele tråden vettu.. Bilen er forresten senket et sted mellom 80-90 foran nå hehe. Og det subber ikke !!! har kun kappet hjulbuene.. Ser fett ut.Men har seff klart å punge et dekk nå , lekker luft som bare det. Funker det med dekkskum i en liten periode siden det ikke er store hullet ? Og hvordan der det da med nye dekk ? Er ikke sikker på hvilken typer jeg har , skal seff sjekke det. Men hvis jeg evt kjøper et dekk som ikke er av samme merket (vet ikke er helt lov) vil det da bli noen forskjell på dekk strekk o.l ? Husker at falken dekken jeg hadde på 8x15 felgene, ga bra med strekk, mens et annet merke ga mindre strekk.. Med de dekkene jeg har nå ser det perfekt ut med strekk og senk, og det subber heller ikke!!! Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 dekkskum funker som bare det :) sist jeg punga kjørte jeg på dekket i 5 uker etter. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Dekkskum ser ikke ut til å funke hos meg altså. Fylte på en boks i natt, men det lakk fortsatt. Men det sto bakpå at det skulle være minimalt med luft i dekket. Midt var sånn halvfullt, fikk ikke tappet ut noe mer luft en det. Fylte på med skummet fyllte så dekket med luft og kjørte videre, men det lekker enda. Så nå må jeg ha et nytt Bridgestone rondeze eller noe 215.40.16 dekk. Vet noen hvor jeg får kjøpt den type dekk.. ?? Eller har jeg loka helt med skummet ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 www.dekkonline.com har da billige dekk:) Bestilt derifra selv, og har ikke no å klage på når det gjelder service og leveringstid. Edit: Div skrivefeil. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Nei stikker på sheriff imorgen å kjøper 2 stk falken dekk, de vet ejg gir bra strekk Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Kjøp 205/40/16. Det gir bedre strekk;) Men siden du bare skal ha 2 nye, så er det vel liten vits. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er ikke det litt vel ekstrem med 9x16 a ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Det funker fint hos meg ihvertfall! Ser skikkelig bra ut, men er vel ikke lovlig på noen måte. Eneste jeg anbefaler deg til å få folk med ordentlig utstyr og peil til å legge om dekkene for deg, om du går for 205/40 en gang. Jeg og en kamerat prøvde dette selv uten no videre hell. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg