lars-frr Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Nå er golfen i boks , endelig . Det er en hvit golf 2 , 89 mod. Bilen har rulla 94 000 km og er rimlig strøken , untatt et halveis defekt eksosanlegg og stygg lakk . Men dette skal det bli ordnings på. Dette skal bli en lav bil med noen fete felger , litt tysker stil :) Planer i første omgang : 8x15 skal på . Power tech felger 80 mm senkesett med senkeskåler , blir da 95 mm foran :) Hvite/Crystal edge baklykter Embelmfri grill og en litt anderledes / større list Lykter med kors / sota 90 Fanger må bli handlet inn . Effektanlegg Til vintern : Bilen skal hellakkers i svart metallic , så da blir det en del pussing og sliping på meg :) SKAL få sveisa igjen den bakluka samme hva det koster . Få på g60 skjermer og kanalskjørt . En hekk bak + en liten spoiler :) Bilder kommer , han som har kamerat er på ferie ;( Noe som dere syntest mangler ? Den skal bli lav :) Det er det viktigste Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Du må nok gå lavere enn 95mm hvis den skal være kjempelav. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 slik min golf er nå, og den kan bli lavere! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Bor du i Haugesund? la bare merke til skilta :p Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by TurboPolo slik min golf er nå, og den kan bli lavere! Så kjøp en GTi-frontspoiler..... Er ikke de litt lavere da?? Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 bor ikke i haugesund.. gti spoiler er for gti biler, dette er en gti killer, les 1,6l 55hk diesel. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 turbopolo : good looking Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 må bare føye meg i "rekken som gou" har starta og si nice! dette var sinnsykt tøft! hvor mye måtte du punge ut med for senke settet? ble jo skikkelig grym da.. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by TurboPolo bor ikke i haugesund.. gti spoiler er for gti biler, dette er en gti killer, les 1,6l 55hk diesel. det er vel ikkje tilfeldig deg eg kjørte bak heim fra jobb på fredag eller torsdag. du kjørte gamleveien på kolltveit og svingte av ved barnehagen? og uten bakfanger? den var verfall lav men virka som bakstillingen ikkje var heilt god. når du svinga så virka det som hjula stakk lenger ut. og det såg ut som du subba jævligt.:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by jettamaster det er vel ikkje tilfeldig deg eg kjørte bak heim fra jobb på fredag eller torsdag. du kjørte gamleveien på kolltveit og svingte av ved barnehagen? og uten bakfanger? den var verfall lav men virka som bakstillingen ikkje var heilt god. når du svinga så virka det som hjula stakk lenger ut. og det såg ut som du subba jævligt.:) var nok meg.. subber ikke så gale, funker greit igrunn. krenger en tanke, sikkert derfor akslingen så litt rar ut.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Heh.. for en bil sier bare eg :D Mange millimeter senking tilsvarer detta der da? Hjelper vel litt på med små hjul og men du annslår..? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by TurboPolo var nok meg.. subber ikke så gale, funker greit igrunn. krenger en tanke, sikkert derfor akslingen så litt rar ut.. var vel ikkje du som hadde ein rød audi eller vw med små og breie felga vel og lav? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Pffff dette er da høyt.hehehhe, hmmm hjula dine stikker like mye ut som mine jo.:) tøft Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 DETTE er min smak, DETTE blir bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by lars-frr Planer i første omgang : 8x15 skal på . Power tech felger 80 mm senkesett med senkeskåler , blir da 95 mm foran :) Ta 8x14" isteden, og mer senk, så begynner det å ligne noe :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg