Gå til innhold

Project lowrider

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legger ut bilden her, regner med det går greit:) Fant ikke mer enn 2 bilder med felgene på, da jeg ikke har min egen mobil om dagen.

 

Et ordentlig dårlig mobilbilde:

Golfernnyvaska.jpg

 

Et litt bedre et:

Resized_Photo-0073.jpg

 

Og til slutt noen av selve felgene, ser ikke strekken så godt på bildene som i virkeligheten:

 

Resized_Bilde014.jpg

 

Resized_Bilde013.jpg

 

Resized_Bilde012.jpg

 

Resized_Bilde011.jpg

 

Tok litt lenger tid, da jeg måtte ta bilder og legge inn programmer og div, men får tro det var til litt hjelp;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker fint hos meg ihvertfall! Ser skikkelig bra ut, men er vel ikke lovlig på noen måte. Eneste jeg anbefaler deg til å få folk med ordentlig utstyr og peil til å legge om dekkene for deg, om du går for 205/40 en gang. Jeg og en kamerat prøvde dette selv uten no videre hell.

 

mener det er 205/35 som er det minste som er lov...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolf: Skal ta av felgen å sjekke det imorgen, har brukt nesten 2 stk bokser med dekkskum, kanskje litt mye hehe. Men virker som det lekker mindre nå. Skal prøve å fylle på litt imorgen å sjekke om det lekker noen steder.

 

Massern: Utifra bildene, selv om de lyver, så ser det nesten ut som jeg har mer strekk en det. Vet at bilder ikke taler for seg selv alltid.. Derfor jeg er keen på akkurat samme dekk.. Smoothe felger forresten :)

 

 

Har egentlig ikke tid, penger eller engergi til å drive å kjøpe nye dekk nå altså..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massern: Utifra bildene, selv om de lyver, så ser det nesten ut som jeg har mer strekk en det. Vet at bilder ikke taler for seg selv alltid.. Derfor jeg er keen på akkurat samme dekk.. Smoothe felger forresten :)

Heh, takk;) Ble ikke helt riktig på bildene, jeg hadde 215 før jeg også, men da var det ikke tilnærmet den strekken jeg har nå med 205! Varierer jo så veldig fra dekkprodusent til dekkprodusent hvor breie dekkene er. Hvis du har mer strekk med de dekkene du har nå, så er det liten vits i å bytte:op

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen nye bilder idag, etter at bilen er blitt senket 80mm for, ikke mer en 50 bak da hehe for der subber det lett gett hehe. Men hvorfor skal det være så vanskelig å ta fete bilder, bilen ser mye lavere ut inn real life...

 

CIMG5590Medium.jpg

CIMG5593Medium.jpg

CIMG5597Medium.jpg

CIMG5600Medium.jpg

CIMG5604Medium.jpg

 

 

Marius du skal ta bilder av bilen min :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE ja, fru skru den helt ned på bakken, og rave kamera helt ned i bakken :)

Men på de bildene er det noe som gjør at bilen ikke får det helehets inntrykk jeg vil den skal gi. Men klarer ikke å sette fingeren på det. Tror det vil hjelpe med et sett nye lykter osv.

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår