lars-frr Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Gi meg link til bilen din !!! Må se detta :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Vent et par sekund, så skal jeg se om jeg klarer å rote frem noen bilder:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Legger ut bilden her, regner med det går greit:) Fant ikke mer enn 2 bilder med felgene på, da jeg ikke har min egen mobil om dagen. Et ordentlig dårlig mobilbilde: Et litt bedre et: Og til slutt noen av selve felgene, ser ikke strekken så godt på bildene som i virkeligheten: Tok litt lenger tid, da jeg måtte ta bilder og legge inn programmer og div, men får tro det var til litt hjelp;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hvor er det det lekker da lars ? burde jo se skummet komme ut eller anna sted og Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Det funker fint hos meg ihvertfall! Ser skikkelig bra ut, men er vel ikke lovlig på noen måte. Eneste jeg anbefaler deg til å få folk med ordentlig utstyr og peil til å legge om dekkene for deg, om du går for 205/40 en gang. Jeg og en kamerat prøvde dette selv uten no videre hell. mener det er 205/35 som er det minste som er lov... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Fullt mulig. Mener jeg leste et sted inne på forumet at man ikke kunne bruke noe mindre enn 215/40. Men synes det høres litt rart ut at 205/35 kan være godkjent og lovlig på 9" brei felg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Rolf: Skal ta av felgen å sjekke det imorgen, har brukt nesten 2 stk bokser med dekkskum, kanskje litt mye hehe. Men virker som det lekker mindre nå. Skal prøve å fylle på litt imorgen å sjekke om det lekker noen steder. Massern: Utifra bildene, selv om de lyver, så ser det nesten ut som jeg har mer strekk en det. Vet at bilder ikke taler for seg selv alltid.. Derfor jeg er keen på akkurat samme dekk.. Smoothe felger forresten :) Har egentlig ikke tid, penger eller engergi til å drive å kjøpe nye dekk nå altså.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Massern: Utifra bildene, selv om de lyver, så ser det nesten ut som jeg har mer strekk en det. Vet at bilder ikke taler for seg selv alltid.. Derfor jeg er keen på akkurat samme dekk.. Smoothe felger forresten :) Heh, takk;) Ble ikke helt riktig på bildene, jeg hadde 215 før jeg også, men da var det ikke tilnærmet den strekken jeg har nå med 205! Varierer jo så veldig fra dekkprodusent til dekkprodusent hvor breie dekkene er. Hvis du har mer strekk med de dekkene du har nå, så er det liten vits i å bytte:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Tok noen nye bilder idag, etter at bilen er blitt senket 80mm for, ikke mer en 50 bak da hehe for der subber det lett gett hehe. Men hvorfor skal det være så vanskelig å ta fete bilder, bilen ser mye lavere ut inn real life... Marius du skal ta bilder av bilen min :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Lars-Frr.. hvor store dekk har du? har du noe form for spacere? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Marius du skal ta bilder av bilen min :) Kan jeg godt, men jeg ække no flink! Ser bra ut med disse felgene, Lars. Skikkelig 90-tallsstil. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Nei ser ikke bra ut, bilen er mye fetere ut i real life.... Ser jo ikke noe lav ut en gang. uff. Får senke mer Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Reset: Ble faktisk litt i tvil selv jeg nå hhe, mener det var ET 15. Kjører 215.40.16 dekk, har kun kappet litt i buene, skjønner ikke at det går i grunn, men hva gjør vel det hehe.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Ser bra ut Lars.. For å få bilen til å se endalavere ut på bilser må du lenger ned med kameraet når du tar bilde.. Gjerne heeeelt ned på bakken :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 HEHE ja, fru skru den helt ned på bakken, og rave kamera helt ned i bakken :) Men på de bildene er det noe som gjør at bilen ikke får det helehets inntrykk jeg vil den skal gi. Men klarer ikke å sette fingeren på det. Tror det vil hjelpe med et sett nye lykter osv. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg