113deluxe Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Så så gutter...det er dette som er strekk;) Nå kan du angre enda mer på at du brant opp shitboxen nå Lars;) cred til Marius for bilde. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Ingen kommentar :) Shitboxen starter nesten nå da Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Du får gi den noen trøstende ord og et par nye ledninger så starter den nok;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Ingen kommentar :) Shitboxen starter nesten nå da "Nesten" ;) Vent en uke eller to til, så har den sikkert reparert seg ferdig.. Automatisk. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 "Nesten" ;) Vent en uke eller to til, så har den sikkert reparert seg ferdig.. Automatisk. :) Skal ikke undervurdere shitboxen altså;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 HEHE ja, fru skru den helt ned på bakken, og rave kamera helt ned i bakken :)Men på de bildene er det noe som gjør at bilen ikke får det helehets inntrykk jeg vil den skal gi. Men klarer ikke å sette fingeren på det. Tror det vil hjelpe med et sett nye lykter osv. Lakk fangerne ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Så så gutter...det er dette som er strekk;) Nå kan du angre enda mer på at du brant opp shitboxen nå Lars;) cred til Marius for bilde. Spec på dem felga og dekka der ? Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Spec på dem felga og dekka der ? Schmidt th-line 10x14 et5 Dekk: Toyo T1-r 225/40-14 Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Schmidt th-line 10x14 et5Dekk: Toyo T1-r 225/40-14 Og sånt er å få tak i eller ? Sorry off topic! Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Prøv å hold ikke project lowrider tema r uten for min tråd tall. Bilder er helt greit, så lenge det ikke blir 2 sider med dekk dim osv . Senket bilen 1 cm til idag hehe, nå er det ikke mye å gå på gett. Subber litt og kommer noen lyder, men det driter man i Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Prøv å hold ikke project lowrider tema r uten for min tråd tall. Bilder er helt greit, så lenge det ikke blir 2 sider med dekk dim osv . Senket bilen 1 cm til idag hehe, nå er det ikke mye å gå på gett. Subber litt og kommer noen lyder, men det driter man i BIIIIIIIILDEEEEEER!!!! ;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Subber litt og kommer noen lyder, men det driter man i That's the spirit! BIIIIIIIILDEEEEEER!!!! ;) BIIIIIIIILDEEEEEER!!!! ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Blir ikke noen bilder da det regner. Dessuten skal Kaldblod bli med å ta bildene så mas på han hehe... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Blir ikke noen bilder da det regner. Dessuten skal Kaldblod bli med å ta bildene så mas på han hehe... Det er bare å si ifra. Jeg er hjemme i påsken jeg, så. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Det er bare å si ifra. Jeg er hjemme i påsken jeg, så. Ja det skal jeg hehe, bare vente på at solen skal skinne :) OT: Ble forresten stoppet av politiet i Bogsveien i kveld hehe, flust av folk ute så det var ganske lattis. Kjørte forbi politiet ved bislett kebab, så at de snudde etter meg. Da fikk jeg bare helt lattis hehe. De fulgte etter meg opp halve bogstadveien for så å watte opp blå lysene. De stoppet meg pga 2 ting, hadde ikke skilt foran(har ikke fått skrudd det på, ligger på dashen) Og så digget han felgene, så han måtte ta en titt på de hehe. Bra han ikke spurte om hvor jeg ikke blinka inn hehe, for blinkers funker jo seff ikke hehe.. Men han var kul og ønsket meg en fin påske.. Er vel 10 gang jeg blir stoppet på 6 mnd eller noe :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg