KaldBlod Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hahaha. Flaks! Det lønner seg å ha freshe felger, Lars. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Da var det litt bedre vær, fikk tatt et par bilder. Fortsatt ikke noe fete bilder men. Bedre en n0thing Kom med feedback nå girls Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 - Senk mere bak - Lakk fangere eller lakk under dørlistene på sidene - Fjern DTM eksos - Amerikansk Blinkers forran :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Nydelig kjerre :D. Rå tøffe felger. Ikke mulig å sende bildene på PM i high res da? Takk:). Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Fin bil Lars.. Hadde du problemer med at skruen til blinklyset foran var for smal til å sitte fast i fangeren? Og den der liste som er nederst på fangern.. Føkk å hardt det er å få den inn.. Med andre ord, min er altså fortsatt ute :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Ang skruene så var passet ikke de nei, så nye ble innkjøpt. Det som skal gjørs med bilen utover nå er: Nye hovedlykter Nye Crystal clear front blinker Senke mer bak Jonte :) Må bare valse først hehe Så blir det lakkering, cleane bilen osv. Så den blir klar til sommern.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Fin bil Lars.. Hadde du problemer med at skruen til blinklyset foran var for smal til å sitte fast i fangeren? Og den der liste som er nederst på fangern.. Føkk å hardt det er å få den inn.. Med andre ord, min er altså fortsatt ute :D Lista er et helvete å få inn på. Lite triks: Varmluft pistol.. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 OKei, takk for tipset.. Back to topic!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 :cocain: Bilen din er så sinnsykt kul! Har en hvit jeg og, så bilen din er et forbilde hehe. Har et par spørsmål: Jeg leste litt lenger framme i tråden at du hadde vært og fått nye skilt. Mine er også rimelig medtatt. Så er det bare å stikke på biltilsynet og få nye? Hvor mye kosta det? Leste at du hadde fått bilen eu-godkjent. Fikk du regga bilen med senkesettet? håper på svar hehe :pray Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Tusen takk for skryt, hjelper på motivasjoen da den ikke er høy... Ang skilter er ikke det så vanskelig, dra på et biltilsyn som kan lage skilter. Det kunne de i Oslo, hvis ikke må du bestille. Mener det koster 250 per skilt og jobben tar 2 min. Senkesettet er ikke godkjent enda, men har papirer og alt. Men har vært sykt slapp i det siste og har ikke fått godkjent det enda. Felger blir neppe godkjente selv om de akkurat sitkker innen for buen. Bilen skulle vært lakkert i disse dager, men slik har det heller ikke blitt. Mye stress med jobb og skole. Men tro meg , gir meg ikke før den bilen ferdig... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hva slags senkesett har du på? Merke og pris? BTW: Pen bil! Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hva slags senkesett har du på? Merke og pris? BTW: Pen bil! Herregud. Les tråden da! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Herregud. Les tråden da! Har leste hele tråden, men fant ikke navnet og prisen! Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Har leste hele tråden, men fant ikke navnet og prisen! Merket er Raceland, og prisen er som NEVNT flere ganger i tråden Senkesettet kostet 5000 , var jo en grei pris det . Men skulle jo hatt et som senket 10 cm til jeg da Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 pen bil men enig med jontis om DTM tuten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg